Gjest Utlogget nå.. Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Min samboer (mann) på 30 sitter innimellom (ofte?) på erotiske chatrom og utgir seg for å være en jente på 19. Han sier at han gjør det for gøy, og at hensikten med det hele er å "kødde med folk" og se hvor langt folk er villig til å gå. Han chatter med både jenter og gutter. Er dette normelt?
Gjest Hege Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Hadde nok begynt å lure ja.. Om det hadde skjedd en gang med kompiser tilstede og noen øl innabords, så kanskje jeg hadde trodd på begrunnelsen hans. Men når en voksen mann sitter alene og gjør dette mange ganger, ville jeg tro at han heller mot bilfil/homofil legning. Hvorfor ellers skal han bruke tid på å lure andre menn til å bli kåte??? Det er jo ikke "unormalt" i den forstand, men en 100% hetero mann ville nok ikke hatt en sånn adferd. Jeg kunne nok levd med det så lenge vi hadde det bra ellers, men kan du?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Det er jo litt sært å sitte på fritida og fiske etter seksuelle tilnærmelser fra andre mannfolk.
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Både dårlig gjort, etisk på kanten og moralsk ikke bra i forhold til personvernet og så videre. En heftig stund med deg eller et favorittprogram på TV må da være å foretrekke.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå