Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hei! Jeg er på jakt etter personlige servietter til bryllupet. Slike som har navn og eventuelt dato, symbol eller monogram. Jeg er på let etter litt finere servietter enn dem man bruker til vanlig. Noen som vet om noen selgere på Ebay som er trygge? Eventuelt andre selgere? Noen erfaringer?
LindaM Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Hei! Jeg er på jakt etter personlige servietter til bryllupet. Slike som har navn og eventuelt dato, symbol eller monogram. Jeg er på let etter litt finere servietter enn dem man bruker til vanlig. Noen som vet om noen selgere på Ebay som er trygge? Eventuelt andre selgere? Noen erfaringer? Prøv: www.bryllupsbutikken.no Jeg har kjøpt litt forskjellige ting derfra, og er fornøyd med alt.
leirbål Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg vet ikke om konkrete selgere på ebay, men det er jo bare å se på hvor fornøyde kunder de har. Jeg ville ikke gått for en som nettopp har begynnt, eller som har mindre enn 98,5 prosent positive kunder. Les også hva de som ikke er fornøyd skriver.
DDuck Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Vi hadde fra kortbutikken.no Kjempefornøyde med dem
Anglofil Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har brukt denne selgeren på eBay, og de har veldig god feeback (og jeg synes de var veldig profesjonelle). Mvh Yvonne
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 2. februar 2010 #6 Skrevet 2. februar 2010 Vi bestilte fra kreativt bryllup med trykk:) Kjempe fine synes jeg. Blå med sølv skrift. http://www.kreativtbryllup.no/index.php?ma...products_id=756
Sørlandsmamma Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Jeg kan anbefale www.noespesielt.no! Kjempeflinke! Er et eldre ektepar som driver det, seriøse og gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå