Furstina Skrevet 3. september 2003 #1 Skrevet 3. september 2003 Tänker lite på hur folk runt omkring bryr sig om mig som gravid... det är lite lustigt. :smile: Helt plötsligt är det fler som frågar hur jag (och magen) mår... :smile: NU betyder det något att jag inte vill ta en öl/kaffe/juice på stället som är mest rökfyllt och vi väljer ett annat ställe. :smile: Jag får hjälp med tunga väskor för jag borde inte bära :smile: De undrar om jag kan vara med på aktiviteter eftersom jag är gravid. :smile: Jag blir tillfrågad om jag kan äta maten som bjuds eller vill ha ett alternativ. Folk är gulliga och omtänksamma men jag kan inte låta bli att fundera varför man inte beter sig så i vanliga fall och mot alla? Är det inte sådana gester och frågor som borde vara naturliga gentemot andra männsiskor - gravida eller ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #2 Skrevet 3. september 2003 Det er noe i det du skriver der ja. Helt klart.
it Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 Dette stemmer nok for veldig mange vil jeg tro Jeg har selv mange venninner som er gravide nå og jeg innrømmer at jeg oftere spør om formen er bra. Men utover dette føler jeg at jeg ikke har overdreven oppmerksomhet eller omsorg som jeg ikke hadde før de ble gravide. Men det kan sikkert oppleves mer fra kollegaer, bekjente eller familie som man ikke har så nær kontakt med i hverdagen. Lykke til med svangerskapet Håper jeg er så heldig å bli gravid i nær framtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå