Gjest dagmamma Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jobber som dagmamma for ett barn på ett år og har nå begynt å gå i åpen barnehage så han har noen på sin alder å leke med. Dette var moren veldig posetiv og oppmuntrer meg til å forsette med det. Barnehagen ligger så langt unna at jeg er avhengig av buss frem og tilbake. Problemet er at dette blir en del penger som jeg må ta av min lønn å synes det blir litt feil at jeg skal betale det. Høres sikkert veldig gjerrig ut nå,men tjener ikke så godt så har ikke så mye penger egentlig. Visst dere hadde hadde hatt en dagmamma som tok barnet med i åpen barnehage,hadde dere forventet at dagmammaen skulle ta pengene fra egen lomme? Eller hadde dere lagt ut det hun hadde i utlegg? Vil gjerne høre hva som er vanlig
Gjest mamma til adrian Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Har selv hatt en dagmamma som måtte ta bussen til åpen barnhage,å da så jeg på det som en selvfølge at dette betalte jeg! Synes det blir feil at dagmammaen skal betale dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå