Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker tikei mineralfoundation. Sliter med veldig pudrete utseende i starten, for så at jeg går over til å bli blank og får synlige porer. Finnes det noe "mirakelprodukt" som kan hjelpe? Veldig takknemlig for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat det samme problemet ved bruk av mineralsminke som inneholder mica, et mineral som gir glød og gjør huden blank ut over dagen. Jeg syns i grunnen det er fint i kinnene og sånn, men ikke i t-sonen. Så jeg bruker BareMinerals Matte i t-sonen, og den holder faktisk ansiktet matt :)

Gjest Gjest_mokkA_*
Skrevet

Bruk en fiseringsspray som Mac Fix plus el. lignende. Det vil ha bort det pudrete utseende, gi fukt og gjør at mineralfoundationen smelter mer inn i huden og ser naturlig ut.

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg har en kald hudtone med rosa undertoner (tror jeg), litt rødlig.. Lys - men ikke porselen liksom. Hvilken farge tror du kan passe? :)

Skrevet
Tusen takk for tips! Jeg har en kald hudtone med rosa undertoner (tror jeg), litt rødlig.. Lys - men ikke porselen liksom. Hvilken farge tror du kan passe? :)

Alt som heter noe med "fair" eller "rose".

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har akkurat det samme problemet ved bruk av mineralsminke som inneholder mica, et mineral som gir glød og gjør huden blank ut over dagen. Jeg syns i grunnen det er fint i kinnene og sånn, men ikke i t-sonen. Så jeg bruker BareMinerals Matte i t-sonen, og den holder faktisk ansiktet matt :)

Ville bare takke deg for dette tipset Heidie, denne er helt super! :D

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Hadde samme problemet før jeg bytta til id matte! nå skal jeg teste ut bodygraphy primeren i neutral også, som noen her inne tipsa meg om :) har fått tro på den etter jeg har lest mange gode positive reviews om den :)

oi, så ikke at du ts allerede hadde prøvd id matte :P jaujau

Endret av Sandbekken
Skrevet

Ville bare takke deg for dette tipset Heidie, denne er helt super! :D

Så bra!

Hvordan bruker man denne? Under foundationen? Jeg bruker medium beige mineralfoundation fra ID.

Gjest Sandbekken
Skrevet

^ Den er jo en foundation, så jeg bruker den som det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...