Gjest labefana Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 egentlig så er dette litt lufting. ikke en problemstilling, men tar gjerne imot velmenende råd likevel. i mars traff jeg en fyr fra nettet to ganger. vi ble enige om å bli faste elskere etter første treffet.da hadde vi morsom sex. så traff jeg en annen jeg faktisk datet og gav beskjed om at jeg ikke kunne treffe hr nettfyr mer for øyeblikket. jeg sa spøkefult at han kunne være på lunk. siden vi bare skulle ha et fysisk forhold var det problemfritt. da min affære var over etter noen uker tok jeg kontakt igjen med hr nettdate.denne gangen var sexen helt grei, men ikke noe mer. så har jeg hatt noen korte affærer etter det. og hr nettdate har tatt kontakt innimellom. for noen uker siden kontaktet han meg igjen, og vi ble enige om et nytt treff. da jeg avlyste, og argumenterte med at jeg ikke trodde jeg orket å ha kun sex, men akkurat da trengte en som bare kunne holde rundt meg pga litt kjipe ting med min xmann, så fikk jeg svar hvor han sa at vi trengte ikke ha sex, vi kunne drikke rødvin og prate i sofaen,det var fint det og. det takket jeg ja til. var spent hadde jo ikke sett ham på 8 mndr. og tilogmed den dagen før han kom tenkte jeg at det er så greit med elskere man vet man ikke blir forelsket i.ukomplisert. han kom.og både kommunikasjon og sex (haha for det ble jo det, men godt å ikke kjenne at det var noe press)var helt fantastisk. jeg ble litt slått i bakken. forventet jo ikke det. og merker at jeg har lyst til å se ham masse igjen. endel av meg vil spørre om det er totalt uaktuelt å se at dette på sikt kan utvikle seg til noe mer. en annen del tar det helt easy og ser for seg en uforpliktende relasjon med max sexuelt utbytte.han har sendt meg sms hvor han sier at han også syns det var utrolig bra kjemi. faktisk skrev han dette"vi har så bra kjemi at vi bare må møtest ofte. det bare må vi" igår fortalte at han skal på ferie en mnd etter et intenst jobb år. har så lyst til å spørre ham om hva han tenker om vårt møte. men skal virkelig ikke gjøre det. gi det litt tid. men tenker på alle datetips som sier at sex tidlig er en no go.stemmer det alltid?
vidvandre Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 det takket jeg ja til. var spent hadde jo ikke sett ham på 8 mndr. og tilogmed den dagen før han kom tenkte jeg at det er så greit med elskere man vet man ikke blir forelsket i.ukomplisert. han kom.og både kommunikasjon og sex (haha for det ble jo det, men godt å ikke kjenne at det var noe press)var helt fantastisk. jeg ble litt slått i bakken. forventet jo ikke det. og merker at jeg har lyst til å se ham masse igjen. endel av meg vil spørre om det er totalt uaktuelt å se at dette på sikt kan utvikle seg til noe mer. en annen del tar det helt easy og ser for seg en uforpliktende relasjon med max sexuelt utbytte.han har sendt meg sms hvor han sier at han også syns det var utrolig bra kjemi. faktisk skrev han dette"vi har så bra kjemi at vi bare må møtest ofte. det bare må vi" Det der er nok oppskriften på en bra kveld Men ærlig talt - litt mer space når du skriver, hva? Tungt å lese :gjeiper:
Gjest labefana Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Det der er nok oppskriften på en bra kveld Men ærlig talt - litt mer space når du skriver, hva? Tungt å lese :gjeiper: ble litt ivrig...men space skal det bli. det som er skummelt er jo at når kvelden blir så bra, så vil man gjerne ha mer. og da mener jeg mer som i jatakk hele pakka. og med en personlighet som ikke er mørk mystisk og taus så må jeg beherske meg noe enormt for å ikke virke påtrengene. selvom det enetse jeg vil gjøre er å skrive et langt brev og spørre ham hva vil han med vår relasjon. men jeg biter tenna sammen. det eneste jeg kan gjøre nå er vel bare å se hva som skjer når han kommer tilbake fra ferie. når jeg vet om jeg er kun aktuell til elskerinnestatus, eller om han og ser en åpning til noe mer, ja da vet jeg hva jeg har å forholde meg til. og kan ta stilling etter det. tror nok jeg vil treffe ham kun for sex og, for det var virkelig bra. men på veien må jeg jo beskytte mitt lille akk så overfølsomme hjertet også.... må si det er forskjell på sexuell kjemi med folk.
Sheherasade Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Æsj, drit i alt det snakket om å ikke ha sex tidlig. Alle er forskjellige, og det finnes ingen universell regel. Mange forhold som startet med sex. Mitt, for eksempel. Og forsåvidt er det vel litt for sent å bekymre seg for det nå???
Gjest labefana Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Æsj, drit i alt det snakket om å ikke ha sex tidlig. Alle er forskjellige, og det finnes ingen universell regel. Mange forhold som startet med sex. Mitt, for eksempel. Og forsåvidt er det vel litt for sent å bekymre seg for det nå??? jada. jeg vet det ikke er fasit svar. skal iallefall prøve å ha is imagen en måned og se hva som skjer når vi ses igjen. det som er absurd er jo at på de to første treffene var jeg ikke engang innom tanken på at han var en person jeg kunne bli forelsket i. men så ble virkelig tatt på senga den tredje gangen. jaja dette er og blir en lufte tråd. føler vel ikke akkurat at jeg har lagt hjertet mitt ut på et fat ennå. men deilig oppmuntrende å høre om andres positive erfaringer ved å ikke gå frem slik "boka" anbefaler. god søndag
Gjest labefana Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 fillern..mer lufting. nå har jeg så usigelig lyst til å ringe ham å prate. eller skrive en mail og spørre ham om hva han vil. men jeg vet jo at det kan være ett dårlig sjakktrekk... hva mener folk?
Gjest tronder Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 DRIT i reglene.. Følg hjertet ditt, er kun ved samlivsbrudd man ikke skal følge hjertet å ringe ex men heller ringe andre. Gjør som du vil, og se at verden blir en litt lettere plass å være, da du slipper å gå rundt å bekymre deg for alt mulig. Selvsagt, du trenger ikke å komme med frieri over tlf men en liten samtale skader ingen
Sheherasade Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Det dummeste man gjør er å slavisk følge de såkalte reglene i "the game". Ikke kontakt den andre før etter tre dager etter første date. Ikke ha sex på første date. Osv osv. Vær deg selv!
Gjest labefana Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 tusen takk for støtta. både kvinner og menn. nå er det gjordt. sendte en mail hvor jeg fikk sagt mitt. kan stå for den. så får vi se hva som skjer. like greit å finne ut av det tidligst mulig, enn å spille spill og være på vent, for så å plutselig få hjertet sitt knust... men litt skummelt er det uansett å ha gjordt det.jaja pytt sann. den som er med på leken får tåle steken.
Sheherasade Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Bedre å satse og bli skuffet enn å angre og lure på hva som kunne skjedd i etterkant!
Gjest labefana Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 jepp.og uansett har jeg et flott minne om en uforglemmelig fredagskveld med en mann jeg vil si hadde bortimot 100% sexuell match meg. det skjer ikke så ofte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå