zeeline Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har nettopp utført min første bestilling gjennom beautybay.com. Vet noen hvor lang leveringstid de har? Hvor fornøyd er dere med denne nettbutikken?
Gjest Heidie Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har bestillt der i fra et par ganger. Liker butikken. Jeg kan ikke huske hvor lang leveringtid det var, men husker jeg var veldig fornøyd :D
hufsa! Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Heia,kjempefornøyd.Syntes det kan vareiere litt på alle nettbutikkene.Men alt fra 5-14 dager.
Zinnia Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har handlet herfra, og er kjempefornøyd. Selv om de har frakt, er produktene såpass billig at de likevel kan konkurrere med feelunique f eks, ihvertfall på noen produkter. Synes å huske de var veldig kjappe med å levere!
zeeline Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Takk for alle tilbakemeldinger. Det høres jo ut som dere har fått produktene innen rimelig tid, og det lover jo bra. Nå gleder jeg meg til produktene kommer jeg Endret 31. januar 2010 av zeeline
Gjest strykebrett Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er misfornøyd. Bestilte varer derfra i starten av november som jeg enda ikke har fått. Har etterlyst de to ganger på mail, men de svarer ikke på mailene jeg har sendt.
zeeline Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er misfornøyd. Bestilte varer derfra i starten av november som jeg enda ikke har fått. Har etterlyst de to ganger på mail, men de svarer ikke på mailene jeg har sendt. I starten av november?? Det var drøyt. Dårlig service at de ikke svarer på mail da. Har du fått en mail fra dem om pakken er despatched da?
Gjest strykebrett Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 I starten av november?? Det var drøyt. Dårlig service at de ikke svarer på mail da. Har du fått en mail fra dem om pakken er despatched da? Ja, det har jeg fått. Kan jo hende at pakken er kommet vekk i posten eller noe, men det er utrolig dårlig at de ikke svarer på mail uansett syns jeg.
Gjest Heidie Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Ja, det har jeg fått. Kan jo hende at pakken er kommet vekk i posten eller noe, men det er utrolig dårlig at de ikke svarer på mail uansett syns jeg. Åisann, det var ikke noe særlig!
zeeline Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2010 Ja, det har jeg fått. Kan jo hende at pakken er kommet vekk i posten eller noe, men det er utrolig dårlig at de ikke svarer på mail uansett syns jeg. Uff så kjedelig. Det blir ganske håpløst når man ikke får kontakt gjennom kundeservicen.
Uoask Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Jeg foretrekker feelunique, der du ikke betaler toll. Jeg bestilte en øyenskyggepalett fra beautybay 29.10.12 og varen var fremme 10 dager etter, altså 08.11.12. Måtte dog betale 250(!!) kr i toll for en bitteliten sak. Men, det var verdt det! Denne øyenskyggen har de ikke på feelunique og derfor bestilte jeg den på beatybay.. Så de har et realtivt bedre utvalg av produkter, og det er positivt..
pandabear Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 Jeg har handlet der ett par ganger, og har bare vært fornøyd
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Super nettbutikk, men litt lang leveringstid. Planlegger man litt gjør jo ikke det noe. De har salg på masse hårprodukter for tiden Anonym poster: 363dbad3d5eb819c3495d85640114da9
Ruby Pumps Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 De er raske på å levere nå, de 2 siste gangene jeg har bestilt derfra har pakken kommer frem under en uke etter jeg bestilte.
j23 Skrevet 17. november 2012 #15 Skrevet 17. november 2012 Bestilte en vare der tirsdags kveld, og fikk hentelapp i posten i dag (lørdag). Har ikke hentet varen og ikke sjekket ut produktet ennå, men er ikke noe å si på leveringstiden i alle fall! (så så langt: fornøyd)
Gjest Uanonymbruker Skrevet 17. november 2012 #16 Skrevet 17. november 2012 Jeg handler omtrent like ofte der som på feelunique, hårprodukter kjøper jeg fast på BB, aldri vært misfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå