Gå til innhold

"Mannen i mitt liv" skal bli pappa...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_m_*
Skrevet

Fant akkurat ut at den flotteste mannen jeg noensinne har møtt skal bli pappa. Jeg har hele tiden visst at han har hatt kjæreste, og derfor holdt meg unna og håpet at det skulle bli slutt ettersom han har gitt ettertrykkelig uttrykk for at han likte meg meeeget godt. Men jeg har enorm respekt for forhold, og ville aldri "stjålet" en annen kvinnes mann, så har stort sett bare tøyset det bort og aldri sagt noe tilbake...Nå fikk jeg akkurat høre at han og kjæresten venter barn, og det stikker så vanvittig...

Angrer litt nå på at jeg ikke har lagt alle kortene på bordet tidligere, bare for å vite at jeg har prøvd...men samtidig er jeg litt glad for at jeg har mitt på det rene. Og så tenker jeg at jeg vil jo egentlig ikke ha en kjæreste som sier sånne ting han sa til meg til andre jenter...men likevel. Har drømt om at det skal bli oss to i snart 2 år...

Jaja, sånn er livet :popcorn:

Måtte bare få det ut...

Der. Ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var nok bare på fisketur etter sex i alle fall. Så pris deg lykkelig.

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Hadde samme problem ifjor. En gutt jeg likte veldig godt skulle få unge med en anna. De var ikke sammen da. De hadde vist bare hatt et one night stand også ble hun gravid. Men etter de fant det ut ble de sammen! Kjipt men sånn er livet.

MÅ bare komme seg videre :)

Skrevet
Fant akkurat ut at den flotteste mannen jeg noensinne har møtt skal bli pappa. Jeg har hele tiden visst at han har hatt kjæreste, og derfor holdt meg unna og håpet at det skulle bli slutt ettersom han har gitt ettertrykkelig uttrykk for at han likte meg meeeget godt. Men jeg har enorm respekt for forhold, og ville aldri "stjålet" en annen kvinnes mann, så har stort sett bare tøyset det bort og aldri sagt noe tilbake...Nå fikk jeg akkurat høre at han og kjæresten venter barn, og det stikker så vanvittig...

Angrer litt nå på at jeg ikke har lagt alle kortene på bordet tidligere, bare for å vite at jeg har prøvd...men samtidig er jeg litt glad for at jeg har mitt på det rene. Og så tenker jeg at jeg vil jo egentlig ikke ha en kjæreste som sier sånne ting han sa til meg til andre jenter...men likevel. Har drømt om at det skal bli oss to i snart 2 år...

Jaja, sånn er livet :popcorn:

Måtte bare få det ut...

Der. Ferdig.

Ja, det er nok tøft, men du har i alle fall vissheten om at du ikke la deg etter en annen kvinnes mann. Og det er flott!

Nå som han har "drept" drømmen din, blir det nok lettere å komme over ham og finne en ny og singel drømmemann.

Og så har du min og mange andre sin dype respekt for avgjørelsen din. :blomst:

Skrevet

Jaja, har han klart å gjøre henne gravid, så har han sikkert likt henne litt også.

Ville du hatt en sånn mann, som går rundt og liker en, og har sex med en annen??

Vet jo at dette kan skje. Men er det ikke riktig så pleier man vel å beskytte seg litt ekstra vel?

Skrevet

Takk "Leirbål"! :blomst: Skal nok gå bra dette, var bare litt uventet at det gikk så inn på meg. Han har jo aldri vært min.

Gjest over:

For all del, jeg tror de har det bra sammen. Og jeg ville nok ikke byttet plass med henne, siden han til tross for at han tydeligvis har det bra med henne, sendte meg verdens søteste tekstmeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...