Gå til innhold

Han sa noe virkelig sårende...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Under en krangel sa jeg (siden han stadig vekk snakka om exen sin) at kanskje han skulle bare gå tilbake til hu... Jeg sa det litt i sjalusi. Så svarte han: Ja, kanskje jeg skal det! For å få meg Ordentlig fitte! ...

Herregud så sårende. Jeg syntes vi hadde et fantastisk sexliv men etter dette ble det ikke det samme igjen for min del. Har ikke følt meg bra siden og tilmed vurdert å ta kosmetisk kirurgi, jeg vet bare ikke hva som er feil... Har aldri fått hørt klager fra tidligere partnere før, de har elska kroppen min og alltid skrytt av den.

Jeg ble så såra og lei meg. Og kompisen hans satt i stua da han sa det og hørte alt. Vi krangla på soverommet, mens jeg pakka klær for å dra vekk noen dager for å få ro fra han.

Jeg har blitt besatt av disse sårende ordene, tenker på det daglig... Klarer ikke å glemme det han sa og at han virkelig kunne si noe sånt.

Vi er per idag ikke sammen, men han ringer og sender sms og vil være sammen. Jeg savner han men det der, og mange andre ting han har gjort og sagt har gjort til at jeg har trukket meg mer og mer unna. Savner han og har det ikke særlig godt uten han heller, men syns han er en stor usympatisk, empatiløs ******... Hva ville dere andre ha gjort? Tilgitt? Glemt? Jeg klarer ikke å glemme... Føler det som at han syns at andre, bl a exen sin, er penere nedentil enn meg og forestiller meg at nå som jeg ikke er der, så har de seg noen hyggestunder, eller at han har seg med noen andre imens. *sukk* :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man krangler har man en tendens til å spy ut ting man kanskje ikke mener bare for å såre.

"ordentlig fitte" betyr jo ikke nødvendigvis at du ser rar/unormal ut nedentil, heller.

Jeg hadde nok aldri glemt. Men nå veit jo ingen av oss noe som helst om livet deres utenom. Om du føler du kan ha et bedre liv uten han, så bare dropp ham.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Ærlig talt jente - skjerpings!

DU sa noe svært sårende til ham, HAN svarte med noe minst like sårende til deg, i kampens hete. Hvis du tolker dette så mye ihjel som du nå gjør er du fortapt. Det dere begge skal gjøre er å skvære opp, tilgi hverandre, be om unnskyldning og prate sammen om hvordan dere opplevde å få såpass sårende meldinger rett i trynet.

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Tja, om han faktisk mente rent fysisk, altså utseende. Så tipper jeg at det er noe som har svevd forbi hodet hans uten at han nødvendigvis har tatt tak i tanken. Bare at den lå beleielig til når dere kranglet.

Eller så mente han i overført betydning, og da vil jeg si det var dritt som bare kom flagrende.

I alle fall synes jeg du har det greit uten ham! Man kan slenge mye søppel fra seg i sinne, men enkelte ting bør man vite man ikke kan ta tilbake..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

dette er noe du heller skal si til ham. Si det du sier nå og at han må prøve å forandre litt på hvordan han oppfører seg. Hvis han nekter er det ikke vits i å gå tilbake til ham. Han må jo vise litt empati, men hvis han alltid har vert sånn når du møtte ham, så kan det være frustrerende for ham at du klager på det lenge etterpå.

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

DU sa noe svært sårende til ham, HAN svarte med noe minst like sårende til deg, i kampens hete. Hvis du tolker dette så mye ihjel som du nå gjør er du fortapt. Det dere begge skal gjøre er å skvære opp, tilgi hverandre, be om unnskyldning og prate sammen om hvordan dere opplevde å få såpass sårende meldinger rett i trynet.

Vel, jeg sa det om svar på at han sa til meg at jeg kunne gå tilbake til exen min...

Gjest Gjest_gyda_*
Skrevet

For din egen selvfølelse synes jeg du skal glemme de ordene. hna sa det helt klart for å såre deg, ikke fordi det er noe galt med deg, der er jeg helt helt sikker på! hvis vi skulle tro på alle stygge ord som blir sagt i raseri så hadde mange av oss gått rundt å tro at alt mulig var galt med oss..

Men jeg synes ikke at du skal ta tilbake en mann som snakker så stygt til deg. Han sa det jo tross alt for å såre deg mest mulig, og han viser manglende respekt for deg. Hvis han sier sånt finnes det ingen grenser for hva han kan komme til å si i fremtiden, og siden du tydeligvis tar innover deg sånne sytgge komentarer vil du sannsynligvis ende opp som et vrak uten selvtillit etter at han gjennom flere år har fortalt deg alt mulig som er galt med deg.

Finn deg en som snakker fint og oppløftende til deg, og som viser respekt.

og uansett må du lære deg å ha et visst filter på, og sortere ut de tingene som blir sagt i raseri, det er skjelden sannheten..

Skrevet

Om det er han som snakker for mye om eksen så er det vel strengt tatt han som bør skjerpe seg, han må da tåle å høre det. Fortid er fortid, ingen vits å snakke om eksen i et nåværende forhold om kjæresten ikke vil at man skal snakke om eksen.

Ts, jeg skjønner deg godt jeg, og jeg synes du faktisk bør snakke ut med kjæresten eller hva han nå enn har blitt nå. Unnskylder han seg hadde jeg nok vurdert å tilgi, men synes du skal lytte til hva han har å si.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Det var så krenkende og jeg klarer ikke la være å tenke på at kanskje syns han at jeg er stygg nedentil. Han har sagt at neida, det syns han ikke men det er ikke nok bekreftelse for meg. Han har sagt i ettertid at han elsker sexen og **** mi, men det holder ikke for meg. Og jeg sier stadig til han, at kanskje har du funnet deg ei Ordentlig fitte, eller finn deg ei Ordentlig fitte istedetfor du. Fordi jeg er, og blir såra av det der. Jeg har ikke fått noen ordentlig unnskyldning og jeg har ikke prata ferdig med han om det, og syns ikke jeg får forståelse for å prate om det med han heller. Så jeg kommer ingen vei videre jeg iallefall. Han er den eneste jeg vil ha i senga. Og har ikke hatt andre etter han. Selv om det frister å få bekrefta fra noen andre at jeg fortsatt er pen nok.

Skrevet
Det var så krenkende og jeg klarer ikke la være å tenke på at kanskje syns han at jeg er stygg nedentil. Han har sagt at neida, det syns han ikke men det er ikke nok bekreftelse for meg. Han har sagt i ettertid at han elsker sexen og **** mi, men det holder ikke for meg. Og jeg sier stadig til han, at kanskje har du funnet deg ei Ordentlig fitte, eller finn deg ei Ordentlig fitte istedetfor du. Fordi jeg er, og blir såra av det der. Jeg har ikke fått noen ordentlig unnskyldning og jeg har ikke prata ferdig med han om det, og syns ikke jeg får forståelse for å prate om det med han heller. Så jeg kommer ingen vei videre jeg iallefall. Han er den eneste jeg vil ha i senga. Og har ikke hatt andre etter han. Selv om det frister å få bekrefta fra noen andre at jeg fortsatt er pen nok.

Vel, når du er så barnslig at du må slenge slike ting i trynet på ham så skjønner jeg at du ikke får noen forståelse. Han burde ikke sagt det han sa, du burde ikke sagt det da har sagt og sier. Om du ikke stoler på det han sier, så gjør det slutt nå før du begår utroskap for å få bekreftelse for dermed å såre dere begge enda mer enn slik er nå.

Skrevet

Ts. Dere hadde tydligvis en stor krangel der dere begge sa stygge og sårende ting til hverandre.

Det er lett å gjøre det når man blir sint nok. Og det ble han tydligvis.

Ja, det han sa var stygt. Det du sa var også stygt.

Snakk med ham om dette. Si at du er lei deg for det stygge du sa, og be om tilgivelse.

Si også at du tenker mye på det han sa til deg. Spør om han mente det, og fortell at du er lei deg.

Skrevet

Skal han også gå og gnage på det stygge du sa til ham, synes du?

Gjest caramiacaramella
Skrevet

For en ting å si! Og mens kompisen hans var i det andre rommet? :hakeslepp:

Nei, det var dårlig gjort av ham. Men det var helt sikkert bare en ting han sa i sinne. Det er helt sikkert ingenting galt med deg! Hvis jeg skulle fortsatt forholdet med denne fyren, ville jeg forventet en ordentlig unnskyldning av ham, og at han forsikret meg om at han ville prøve å unngå å si sårende ting når han var sint. Veldig mange sier ting de ikke mener når de er sinte(inkludert meg), og de fleste angrer etterpå, nettopp fordi de ikke mener det :) Du sa jo at dette ikke var den første sårende tingen kjæresten din har sagt til deg. Så han har åpenbart et problem med dette, og bør finne en måte å kontrollere det på. Hvis du bestemmer deg for å bli sammen med ham igjen, bør du nok gjøre det klinkende klart for ham at du ikke vil være sammen med en person som stadig kommer med sårende kommentarer.

Skrevet (endret)
Vel, jeg sa det om svar på at han sa til meg at jeg kunne gå tilbake til exen min...

Blander du ikke litt nå? Var det ikke hans ex det var snakk om, og at du sa til han at han kunne gå tilbake til ex'en sin?

Endret av *Numi*
Skrevet
Blander du ikke litt nå? Var det ikke hans ex det var snakk om, og at du sa til han at han kunne gå tilbake til ex'en sin?

:lete: trodde jeg og...

Er litt mange momenter å holde rede på i denne konflikten, kanskje? :filer:

Skrevet

Unnskyld meg, men dette høres litt komisk ut, den måten kjæresten din uttrykker seg på. Jeg tror neppe han mente at det er noe galt med underlivet ditt, heller at f**** er et annet ord for dame eller sex... Dessuten var det jo et utsagn tatt helt ut av sammenheng, åpenlyst ment for å såre. Høres veldig barnslig ut. Men dersom kjæresten din snakker veldig mye om eksen uten at det er naturlig, synes jeg det er en grunn til å dumpe han. Også om han generelt er så barnslig ut som han høres ut her. Men det siste du bør tenke på, er å gjøre noe med underlivet ditt. Tror kanskje du bør forbedre selvbildet ditt litt.

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Ja, kommentarene haglet litt ja. Jeg blander ikke. Han sa at jeg skulle gå tilbake til ex, jeg sa at kanskje han skulle tilbake til sin! Ja, kanskje det ja, få meg Ordentlig fitte! Jeg sa iallefall ikek at jeg skulle finne meg Ordentlig kuk... I skrivende stund høres dette nesten komisk ut, men det er blitt et problem for meg... At han mener exen er bedre på en måte. Eller, mange måter. Har hengt meg veldig opp i det, vet de har lang fortid, og at de hadde det veldig turbulent. Likevel holdt de sammen lenge. Jeg grein og var lei meg og han gliste stort da han sa det, som om han koste seg svært da han sa det. Han sier at ting jeg sier ikke går innpå han, men det han sier til meg påvirker meg veldig.

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Les i første innlegget, det er mer ordrett hva han sa. Jeg tuller ikke, om det er det dere spekulerer på. Kaster ikke bort tida mi på å få svar her som om jeg tuller eller noe.

Skrevet
Ja, kommentarene haglet litt ja. Jeg blander ikke. Han sa at jeg skulle gå tilbake til ex, jeg sa at kanskje han skulle tilbake til sin! Ja, kanskje det ja, få meg Ordentlig fitte! Jeg sa iallefall ikek at jeg skulle finne meg Ordentlig kuk... I skrivende stund høres dette nesten komisk ut, men det er blitt et problem for meg... At han mener exen er bedre på en måte. Eller, mange måter. Har hengt meg veldig opp i det, vet de har lang fortid, og at de hadde det veldig turbulent. Likevel holdt de sammen lenge. Jeg grein og var lei meg og han gliste stort da han sa det, som om han koste seg svært da han sa det. Han sier at ting jeg sier ikke går innpå han, men det han sier til meg påvirker meg veldig.

Man sier mye under en krangel som man ikke mener. Man sier det for å bli ferdig med krangel og "vinne".

Men bare lurer på en ting; hvorfor skriver du "Ordentlig fitte" med stor o?

Gjest Gjest_Marita_*
Skrevet

Fordi han la veldig trykk på det ordet. Som i ORDENTLIG. Vet ikek hvordan jeg skal klare å forklare det skriftlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...