Gå til innhold

Dorothea interiær & klær

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_SOl_*
Skrevet

Hei,

jeg var innom Dorothea Interiør og klær på Triaden i dag. De hadde fantastisk mye fint, men det var dessverre litt dyrt. Likte veldig godt et merke jeg ikke husker navnet på, men det var en webadresse.

To ord med bindestrek mellom og .com

Er det noen som vet hva jeg prater om så blir jeg veldig glad.

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å anbefale denne butikken til en her inne som lurte på hvor hun kunne få tak i St.Tropez. Hehe.

Jeg tror uansett at det kan være www.ti-mo.com du tenker på? De har nydelig klær! :)

Gjest Gjest_Sol_*
Skrevet

Det er ingen av de.

Har sjekket dorothea.no og det står ikke oppført der.

Mjaff, kan selvfølgelig dra dit på nytt over helga, men var klar for å bestille noe på nett fra USA eller noe. :)

Skrevet
Det er ingen av de.

Har sjekket dorothea.no og det står ikke oppført der.

Mjaff, kan selvfølgelig dra dit på nytt over helga, men var klar for å bestille noe på nett fra USA eller noe. :)

Hmm... prøver å tenke på hva det kan være. De fører jo ganske mye forskjellig. Har nevnt en del av det i den andre tråden om St. Tropez klær.

Det du vi bestille fra USA blir sikkert ikke utsolgt over helga, så da kan du bare stikke innom og sjekke det ut igjen, ja! ;)

Elsker Dorothea... litt dyrt, men venter i spenning på at det ene plagget jeg MÅ ha kommer på salg snart. Det går nok ikke å bestille fra USA siden et er nettopp ti-mo det er, og det er et norsk merke. *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...