Gjest ts Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jeg får ikke kommet inn på den siden hvor jeg skal sende meldekortet mitt. Noen flere som har samme problem? :klø:
Lærerstudent Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Samboeren min fekk heller ikkje levere meldekort i dag:(
Gjest ts Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Søren... Så dumt at det er en lørdag man skal levere på, for da er jo ingenting åpent... Men hvis det er flere som ikke får levert, så er det kanskje noe med systemet, og da kan det jo ikke gå utover brukerne? Men jeg blir litt stressa av det...
Lærerstudent Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 samboeren min fekk beskjed om at det var noen oppdateringer på siden. Han prøvde å komme inn på siden i dag tidlig.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Det står at det er "nedetid på grunn av systemvedlikehold. Så vi må vente til i morgen etter kl. 16.
Gjest ts Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Det står at det er "nedetid på grunn av systemvedlikehold. Så vi må vente til i morgen etter kl. 16. Aha! Godt at det er noen som følger med i timen
Gjest Gjest_heihei_* Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Søren... Så dumt at det er en lørdag man skal levere på, for da er jo ingenting åpent... Jeg (og flere andre) har alltid få høre at meldekortet helst bør sendes på MANDAG (først da kan man fylle ut alle de foregående dagene i ETTERTID). Det jeg jo ikke bare EN dag du kan sende inn meldekortet, jeg har mange ganger sendt det inn så sent som torsdag. Ikke noe problem, det er jo bare meg det går ut over i og med at jeg da får pengene senere...
Englebarn Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Ein MÅ ikkje levere det inn laurdag, men ein kan... Ein må ha levert det inn mandag, tirsdag for å ikkje få reduksjon i stønad....
Gjest ts Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 Åja, ok, skjønner, jeg er helt ny i dette, så jeg synes fortsatt NAV er en kjempeskummel instans
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 siden er nede idag også, skjerpings Nav
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Nå er meldekortet sendt, endelig! :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå