Gjest Gjest_snowflake_* Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 hei:) er det noen som har forslag til en god peeling til ansiktet, helst uten parfyme? Har etter hvert funnet ut at jeg har dehydrert blandingshud, etter mye prøving og feiling av produkter. Så om noen har forslag som er spesielt egnet til en slik hudtype hadde det vært ekstra fint:)
Gjest Basun Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Jeg har svært sensitiv og tørr hud og har fått problemer med alt av vanlig ansikts-peeling. Det som ble løsningen for meg var Natron! Funker utrolig bra, blir ikke sår og tørr og får ikke sånne underjordiske kviser av det heller. Koster kun en tier for ei pakke på matbutikken Tar bare litt natron i hånda og blander med en mild ansiktssåppe og skrubber forsiktig i ett minutt. Kan også fint blande det med bare vann.
Beauté Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Jeg anbefaler STERKT Clarins krem: http://fr.clarins.com/wcsstore/clarins2/im...00/00057100.jpg Endret 30. januar 2010 av Beauté
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Jeg anbefaler STERKT Clarins krem: http://fr.clarins.com/wcsstore/clarins2/im...00/00057100.jpg Men ts er ute etter PEELING ?
lillelilje Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg anbefaler Kanebo Sensai Purifying Silk Peeling Powder. Det er i pulverform så det skader ikke huden som produkter med korn vil gjøre da det kan irritere huden. For deg som har sensitiv hud, er dette midt i blinken da det er utvilket spesielt for tørr og sensitiv hud. Du tar litt pulver i hånden og blander med et par dråper vann, da får du et slags skum som har høy peelingeffekt. Den etterlater huden glatt, ren og myk. Den har en beroligende effekt på huden og gjør huden klar til å ta imot serum og fuktighetskrem på en helt annen måte. Hvis du vil lese litt mer om den har jeg skrevet litt om den på bloggen min, sminkeblogg.com
Beauté Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Ja stemmer jo det. Men Clarins har en god peeling også. Men ts er ute etter PEELING ?
Beauté Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Det som er litt dumt med Kanebo, er at det er laget for asiatisk hud. Ikke til den hudtypen vi har. Kanebo funket aldri for meg.[quote name=lillelilje' date='31.01.2010 (12:27) ' post='7772462] Jeg anbefaler Kanebo Sensai Purifying Silk Peeling Powder. Det er i pulverform så det skader ikke huden som produkter med korn vil gjøre da det kan irritere huden. For deg som har sensitiv hud, er dette midt i blinken da det er utvilket spesielt for tørr og sensitiv hud. Du tar litt pulver i hånden og blander med et par dråper vann, da får du et slags skum som har høy peelingeffekt. Den etterlater huden glatt, ren og myk. Den har en beroligende effekt på huden og gjør huden klar til å ta imot serum og fuktighetskrem på en helt annen måte. Hvis du vil lese litt mer om den har jeg skrevet litt om den på bloggen min, sminkeblogg.com
Gjest Raptuza Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Cosmica(apotekmerke) har ein parfymefri peeling for alle hudtypar.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Jeg bruker md formulations face and body scrub. Den er helt FANTASTISK. Gir utrolig ren og myk hud. Kan kanskje virke litt "skarp" med en gang, men jeg masserer den lett inn i huden og lar den ligge på huden som en maske en stund (siden den inneholder glykolsyre). Jeg har sensitiv hud, men har aldri reagert på denne peelingen. Den er forøvrig perfekt til kroppen også. Mine nupper på overarmene er helt borte! Les mer på www.dermanor.no. Jeg kjøper min på enten www.feelunique.com eller www.strawberrynet.com. Hvis ikke sistnevnte har den inne, kan du bare sende mail, så skaffer de den. Du får produktene billigst hos den nemlig. Ellers, spør etter en prøve hos en hudpleiesalong.
Gjest Serena Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 MD formulations face and body scrub.
zuperduper Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Cosmica sin er parfymefri (fås på apotek). Har brukt den i mange år, og er veldig fornøyd.
Zinnia Skrevet 31. januar 2010 #12 Skrevet 31. januar 2010 Jeg liker veldig godt fruit scrub fra Green People. Det er en vanlig skrubb med korn, men man kan jo styre selv hvor kraftig peelingen blir med hvor hardt og lenge man masserer. Kjøpes på Vita, eller billigere på nett fra Feelunique.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #13 Skrevet 31. januar 2010 MD Formulations Face and Body Scrub (for omtale og priser: http://hudenmin.com/2010/01/18/omtale-md-f...d-body-scrub-2/ ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå