Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. januar 2010 #1 Del Skrevet 30. januar 2010 jeg har hatt det problemet at jeg sendte meldinger til en jeg holdt på med før, som jeg enda vil ha. så vis noen hadde vært snille å fortalt sine meninger om det så håper jeg at jeg blir skremt fra å gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 30. januar 2010 #2 Del Skrevet 30. januar 2010 jeg har hatt det problemet at jeg sendte meldinger til en jeg holdt på med før, som jeg enda vil ha. så vis noen hadde vært snille å fortalt sine meninger om det så håper jeg at jeg blir skremt fra å gjøre det igjen. Vel. Det værste som kan skje er at han forblir din x!! Så det trenger du ikke tenke på. For å forebygge slikt videre, kan man hindre dette ved å slette nummeret!! Om man så skulle være så uheldig at man husker det, kan man likevel tenke seg ekstra om dersom man må taste åtte nummer før man sender den avgårde, og muligheten for å taste feil blir også større! Trøst deg også med at de fleste har gjort det noen ganger i sitt liv! Ekser tar det ofte bare som et komplement!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 30. januar 2010 #3 Del Skrevet 30. januar 2010 Ekser tar det ofte bare som et komplement!! Ja, med mindre man har en ny... Da kan det bli bråk av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 30. januar 2010 #4 Del Skrevet 30. januar 2010 De gangene det skjedde meg syntes jeg bare det bare trist for dem at de enda ikke hadde gått videre i livet. Dersom jeg ble vekket av meldingene midt på natten, ble jeg irritert i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 30. januar 2010 #5 Del Skrevet 30. januar 2010 tusen takk for svar:) jeg har slettet nummeret hans og jeg kan det ikke utenatt så nå blir det ikke mer fullemeldinger heldigvis:P men jeg lurer litt på hvordan han ser på meg etter de meldingene. patetisk, desperat er egentlig det samme hva han synes, men jeg vil vite det fordet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja Skrevet 31. januar 2010 #6 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg hater når det skjer, og liker deg enda mindre enn før...eller enda verre synes synd på deg. Jeg skryter litt - forteller alle kompisene mine hvordan du holder på, og de rister på hodet av at det går an å være så dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #7 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg hater når det skjer, og liker deg enda mindre enn før...eller enda verre synes synd på deg. Jeg skryter litt - forteller alle kompisene mine hvordan du holder på, og de rister på hodet av at det går an å være så dum. takk for svar. regner med at han og gjør det. får håpe jeg ikke møter på noen av kompisene hans på en stund da:p prøver å se på det med humor, men er vanskelig når jeg enda vil ha ham og ikke vil ødelegge mer enn jeg har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest y Skrevet 2. februar 2010 #8 Del Skrevet 2. februar 2010 takk for svar. regner med at han og gjør det. får håpe jeg ikke møter på noen av kompisene hans på en stund da:p prøver å se på det med humor, men er vanskelig når jeg enda vil ha ham og ikke vil ødelegge mer enn jeg har gjort. Nå er jeg sammen med en som innimellom får meldinger fra eksen sin. Han prøvde i starten å si at du har vel bedre venner enn meg... Så kom det melding igjen, og igjen. Han svarte aldri. Og vi lo, og hadde det ganske morsomt på hennes bekostning. Han videre sendte meldingene fra henne til meg, slik at vi kunne le litt sammen pr sms også. Da hun ikke fikk svar, kom det plutselig meldinger fra datteren hennes som plutselig savnet ham og. Han skrev til slutt at han ikke ønsket noe kontakt med henne. Da ble det stopp gitt. Savner litt de meldingene.... Ute etter en flørt eller ? he he Som en liten advarsel. Dropp han, ikke lur på hva han tenker mer. Du finner nok snart en som er mer snill og grei mot deg ar jo litt moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snorre_sprett Skrevet 2. februar 2010 #9 Del Skrevet 2. februar 2010 SMS fra ekskjæreste på fylla har det hendt jeg har fått. Det har som regel gått bra. Verre når noen ringer midt på natta :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. februar 2010 #10 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) De meldingene jeg har fått fra eksen i fylla er slike "vil du knulle er det greit for meg assa". Hva jeg synes? Jeg ler og synes det er patetisk. Svarer ikke, men sparer på dem i tilfelle jeg trenger å muntres opp en dag. Endret 3. februar 2010 av Emmanuelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå