Gjest hestefjes Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hvilken frisyre anbefaler du til en voksen dame på 40 med langt smalt ovalt ansikt, mørkt tynt hår! Jeg ender alltid med håret bakover i en hestehale stramt og ukledelig. *pfft*
Jade Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Jeg ville satt meg ned i frisørstolen og sagt at jeg ville prøve noe nytt som kledde meg og spurt om forslag! Si fra på forhånd (når du bestiller timen) at du ønsker en erfaren frisør som er flink til å finne kledelige frisyrer til din alder.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har prøvd den taktikken. Og ender opp med en driiiiit kjedelig kjerring på 40 frisyre, med MEST mulig mykmiddel i slik at jeg er HELT sikker på å se ut som jeg ikke har hår.
Xtra_lilje Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg kjenner en med samme hår/ansikt som deg som har kastet seg på trenden og klippet rett-over-pannelugg! og hun ble utrolig kul, ser ti år yngre ut.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 hva med en slags bob?fint til et langt smalt ansikt,og man trenger ikke så mye hår.
Lilia Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg er som deg, har litt avlangt fjes, ovalt, hadde alltid håret bakover i hale fordi jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med det, jeg nærmer meg 40 og klippet meg til pannelugg, det var ikke dumt Synes nesten at mennene ser litt mer på meg enn før, så da kan det vel ikke være galt Har hørt de nærmeste har sagt jeg ser anderledes ut, positve kommentarer De med avlangt fjes passer både pannelugg, bob med litt lengre på sidene så det svaier og rammer inn kinnene, og dollet på sidene er også bra, f.eks store krøller eller noe Endret 31. januar 2010 av Lilia
Lapetos Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Hvilken frisyre anbefaler du til en voksen dame på 40 med langt smalt ovalt ansikt, mørkt tynt hår! Jeg ender alltid med håret bakover i en hestehale stramt og ukledelig. *pfft* Etter min mening er "eldre" (Eldre for meg er altså mennesker rundt 40 - jeg er ikke eldre enn 24, så da er det nesten lov ) kvinner med langt, løst hår nydelig Bare min mening.
Gjest hestefjes Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Jeg dro på impuls i dag etter trening til byen og snoket opp en frisør jeg var svært fornøyd med for en del år siden. Hun har klippet meg. Og herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så FIIIIIN jeg ble! :rødme: Jeg er jo nesten PEN jo! Så fornøyd altså! Det ble lang lugg som den unge vakre Rihanna. Og kort nakke, kort rett under ørene og klippet opp bak slik at det blir volum. Kan og ha luggen bak øret og lage sekstitallslook med høyt hår på issen. SUPERT.
Lilia Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Gratulerer! kjempekjekt med ny sveis, mye som er stilig og flott idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå