Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Jeg har aldri farget håret, har "kommuneblondt" hår, og har lyst å farge det mørkere, en fin brunfarge.

Dere som farger, gjør dere det selv? Har forstått det er rimelig dyrt hos frisøren... og etterfargingen, hvor ofte, og gjør dere det selv?

Om dere gjør det selv, er det enkelt, blir bra resultat?

Bruker dere farge som kjøpes hos frisøren da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_sani_*
Skrevet

Hei.

Jeg farger håret hjemme...

Farger en gang i måndeden.

Bruker farge kjøpt på vita/cubus :-)

Skrevet
Jeg har aldri farget håret, har "kommuneblondt" hår, og har lyst å farge det mørkere, en fin brunfarge.

Dere som farger, gjør dere det selv? Har forstått det er rimelig dyrt hos frisøren... og etterfargingen, hvor ofte, og gjør dere det selv?

Jeg farger igjen etter 4-6 uker, pleier også å gå til frisøren kanskje 3 ganger i året og tar foliestriper, så blir det mer liv i håret :)

Skrevet

- Jeg har farget håret hos frisøren før, men farger det kun hjemme nå. Syns fargen er så matt hos frisøren også.

- Er ikke så grådig nøye med etterfarging, jeg venter et par mnd eller noe. Er egentlig blond, men har farget det mørkebrunt.

Venter til jeg har et par cm! Vil ikke farge det for mye.

- Har skulderlangt og ganske tykt hår, men får det veldig bra til selv. Klarer å dekke alt! Da jeg har fått farge på etterveksten, spør jeg noen om jeg har fått med meg alt.

Så sitter jeg med det i 10min ca før jeg tar litt farge i resten av håret.

Jeg er meget fornøyd med resultatet hvert fall!

Men det er viktig at du finner et merke du liker, og en farge som passer deg så klart.

Kan anbefale dette merket!!

Superfornøyd med det! Brukte Garnier mye før, men fargen falmer fort og blir tørt.

Skrevet

Jeg farger forresten bare etterveksten (vanligvis).

Ikke helt bra å farge hele håret så ofte sier frisøren.... men hvis det synes så må du jo ta hele :)

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Jeg farger håret én gang i måneden, og da tar jeg hele håret (hjemme, ikke frisør). Grunnen til at jeg tar hele, og ikke bare ettervekst, er at jeg farger det mørkrødt, og røde farger falmer fort.

Har akkurat begynt med dette da, så om jeg ser det sliter for mye på håret, så slutter jeg nok å ta hele... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...