Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hei jenter:) Har dere forslag til noen bra filmer jeg kan laste ned? Noen gode typiske jentefilmer? Eller noe bra serier jeg kan begynne å følge med på?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 takk! men sett dem begge! og trist film når jeg sitter alene,singel en lørdag... NO way! hehe:) Noen som har forslag om en morsom film da? syns jeg har sett alt, gått tom for ideer:P
Sia Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 P.S. I love you er en trist, men likevel fin film. Og veldig flotte mannlige skuespillere! Anbefales:) Andre favoritter er: Mitt afrika Broene over Madison County Stekte grønne tomater Du har mail (min favoritt) Holiday Love actually The hours Cinema Paradiso Sex and the city, the movie Bridget Jones, en og to (selv om den første er best) Tror jeg må se film ikveld;)
Sia Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Kom på to til som jeg nettopp har sett! En ekte mann (med Mc Dreamy fra Greys) og The proposal med Sandra Bullock og Ryan Reynolds. Begge gode jentefilmer. Neppe noen oscar, men gode feel-good filmer:)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Kom på to til som jeg nettopp har sett! En ekte mann (med Mc Dreamy fra Greys) og The proposal med Sandra Bullock og Ryan Reynolds. Begge gode jentefilmer. Neppe noen oscar, men gode feel-good filmer:) hva heter filmen på engelsk? proposal er døds artig! :D
Asteria Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Jeg så en utrolig søt og fin film i går... The Notebook.. Anbefalles:)
Sia Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 hva heter filmen på engelsk? proposal er døds artig! :D De heter Made of Honor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå