Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hvorfor blir mange kalt for forumtroll når man ikke er enig med dem?
¤Pernille¤ Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Det er vel mer de som har så ekstreme meninger at man må begynne å lure, som blir kalt det.
vidvandre Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Det er vel mer de som har så ekstreme meninger at man må begynne å lure, som blir kalt det. Enig De trådene som er litt sære er ofte troll. Men-men, det er jo opptil en selv om man vil svare
Miss Puddel Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Der jo en form for hersketeknikk da, å kalle de man ikke er enige med for useriøse eller beskylde dem for å være troll... Endret 31. januar 2010 av Miss Puddel
Gjest Iah Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Noen problemstillinger er bare så absurde så jeg klarer ikke tenke annet enn at innleggene må være tull. Dette har ingenting med mine personlige meninger å gjøre, og hvorvidt vedkommende er enig med meg eller ikke. Jeg pleier ikke å svare i tråder hvor jeg får følelsen av at hovedinnlegget er startet av et såkalt troll.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå