Gjest ts Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Ja jeg har blitt burna sikkelig! For ca 2 månder siden møte jeg en fyr på byen. Vi fant tonen med en gang og har møt hverandre jevnlig i snart 3 månder. Han har alt jeg ser etter i en drømmemann.Har blitt ekstremt betatt av han og har virkelig gått rundt og trodd det kunne bli noe mer (altså et forhold) Det virka utifra det han har sagt at han ville det samme. men igår fikk jeg plutselig en sms av han hvor det sto at det ikke kunne bli noe mer mellom oss. Jeg tenkte hæ?? jeg spurte hvorfor og da sa han bare at han følte vi ikke passa sammen og at vi ikke møte hverandre så ofte. Jeg skjønte ingen ting. jeg kan ikke møte han vær dag for har jo både skole og jobb jeg er opptatt med men vi møtes så og si vær helg. Og kanskje 1-2 ganger i ukedagene. Er vel ikke så lite. I dag fikk jeg vite av en vennine at han hadde funnet seg en anna! En som han hadde møt sist helg på byen. Jeg føler meg sååå dum. sist helg var jeg i bergen for å besøke Søstra mi og han sa han bare skulle være hjemme med noen kompiser men tydeligvis ikke. Og ikke nok med det men hele tiden vi har "holdt på" har han holdt på med andre jenter Jeg føler meg som årets idiot for jeg skjønte ikke hva som foregikk bak ryggen min. Lettlurt som jeg er.Jeg svevde på en rosa sky og var helt i drømmeland. Jeg liker han så forbanna godt og det sårer meg at han bare har playa meg hele tiden. Alt det fine han har sagt til meg betydde vist ikke en drit Det værste er at jeg har hatt sex med han. Hvorfor er det alltid de kjekkeste og mest sexye guttene som er slik? Er ikke akkuratt første gang dette skjer. Hvor er de ordentlige guttene hen???
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Hvorfor er det alltid de kjekkeste og mest sexye guttene som er slik? Er ikke akkuratt første gang dette skjer. Hvor er de ordentlige guttene hen??? Fordi de "kjekkeste" og "mest sexye" guttene kan oppføre seg akkurat slik de vil, da de alltid ender opp med å vinne uansett. Ikke fordi de er de "kjekkeste" og "mest sexye", men fordi de forventer å vinne. Av det du forteller virker det som om denne drømmemannen din får det til å skumme i trusene på jentene, bare han så mye som ser på dem. Hvorfor skal han da holde seg til kun deg?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Uff, jeg føler med deg! Ikke lett å vite hva man skal gjøre i sånne situasjoner. Det verste er jo at han har løyet til deg, og ikke vært ærlig om sine intensjoner. Sånne drittsekker fins det mange av desverre. Istedet for å være ærlig og si han hadde funnet en annen så kom han med en lame unnskyldning. Vet det er vanskelig, men du skal være glad du er kvitt han du. Tenk å være sammen med en som har så dårlig moral!
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Sånna gutter kan man ikke stole på! Bli ferdig med han og finn en som kan behandle deg med respekt. Tviler på han hadde vært trofast hvis du hadde blitt sammen med han. Du fortjener bedre
Gjest Drhansen Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Eg har hatt det akuratt sånn eg også. Men eg fortsatte å møte han etter at eg visste det ikke kunne bli noe mellom oss. Var helt betatt av han og klarte ikke si nei. Dermed fikk han det som han ville: vi var med hverandre av og til, når HAN ville. Viss han kontakter deg igjen og vil være med deg eller noe, si NEI! Ta det fra meg, eg har hatt det slik i 5 år nå. Slike gutter vet akuratt hva de skal si, og gjør det umulig å si nei. De bare leker seg! Er noe drit nå, men bare ikke gjør samme feilen som meg. Det går nok fint, du har det bedre uten han
Gjest ts Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Eg har hatt det akuratt sånn eg også. Men eg fortsatte å møte han etter at eg visste det ikke kunne bli noe mellom oss. Var helt betatt av han og klarte ikke si nei. Dermed fikk han det som han ville: vi var med hverandre av og til, når HAN ville. Viss han kontakter deg igjen og vil være med deg eller noe, si NEI! Ta det fra meg, eg har hatt det slik i 5 år nå. Slike gutter vet akuratt hva de skal si, og gjør det umulig å si nei. De bare leker seg! Er noe drit nå, men bare ikke gjør samme feilen som meg. Det går nok fint, du har det bedre uten han Selvfølgelig vil jeg si nei hvis han kommer med slikt crap om at han vil ha meg tilbake osv. Men er ikke lett for jeg har begynt å like han ekstremt mye
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Selvfølgelig vil jeg si nei hvis han kommer med slikt crap om at han vil ha meg tilbake osv. Men er ikke lett for jeg har begynt å like han ekstremt mye Ja, eg forstår det så siiinsykt godt! Eg ser fortsatt han for meg som drømmetypen, han er bare perfekt! Men ingen fortjener å bli behandlet slik Eg strever fortsatt med å holde meg borte fra han. Ønsker deg myyye lykke til
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #9 Skrevet 30. januar 2010 Disse playerene vet akkuratt hva de må si for å lure en jente. De er gode skuespillere ja. Er dessverre ikke like lett å vite hvem som er playere
Gjest Alpha Skrevet 30. januar 2010 #10 Skrevet 30. januar 2010 Haha, klassiker! Its a mans world, trådstarter. Det er bare å innse det først som sist! Det artigste med denne lille sutrehistorien din er hvordan fyren fremdeles har deg rundt lillefingeren. Du har nok truffet på en kar som kan sakene sine du, hehe. Dersom du var god nok i senga og interessant nok til å være elskerinnepotensiale kan det hende du hører fra han igjen, så fortsett å vent på han du.
Gjest Drhansen Skrevet 30. januar 2010 #11 Skrevet 30. januar 2010 Det har som oftes ikke så mye å si om du er god nok i sengen eller ikke. Han liker å ha flere å velge mellom, slik at viss han ikke har noe annet å gjøre en dag, så er du der å venter på han.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #13 Skrevet 30. januar 2010 Dumme jenter, alltid like moro:) Kan stemme det, men ikke mye egenverd eller intigritet hos slike. Dere kan skille dem fort, det ligger MYE informasjon i ord/handling og øyne. Har en mistanke om at man overser tegn i slike tilfeller.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #14 Skrevet 30. januar 2010 Haha, klassiker! Its a mans world, trådstarter. Det er bare å innse det først som sist! Det artigste med denne lille sutrehistorien din er hvordan fyren fremdeles har deg rundt lillefingeren. Du har nok truffet på en kar som kan sakene sine du, hehe. Dersom du var god nok i senga og interessant nok til å være elskerinnepotensiale kan det hende du hører fra han igjen, så fortsett å vent på han du. Ja, ho ho ho kjære deg, hvem sin verden det er kan diskuteres- når man først har dem rund lillefingeren KRYPER DE
Jade Skrevet 30. januar 2010 #15 Skrevet 30. januar 2010 Jeg liker han så forbanna godt og det sårer meg at han bare har playa meg hele tiden. Du liker ikke en person som lurer deg på den måten. Du likte personen som han lot som han var. Du misliker personen han viste seg å være.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #16 Skrevet 30. januar 2010 Du liker ikke en person som lurer deg på den måten. Du likte personen som han lot som han var. Du misliker personen han viste seg å være. Enig. Med andre ord eksisterer ikke den personen som du ble forelska i, ts. Husk det.
Gjest Gjest_Lone_* Skrevet 31. januar 2010 #17 Skrevet 31. januar 2010 Glem han og kom deg videre! Menn som dette er ikke noe å samle på nei.
Kosemose Skrevet 31. januar 2010 #18 Skrevet 31. januar 2010 Enig. Med andre ord eksisterer ikke den personen som du ble forelska i, ts. Husk det. Det tror jeg er et lurt råd. Samtidig kan vel sorgen over å ha blitt lurt, over å ikke ha klart å gjennomskue en drittsekk, samt over at den hun trodde fantes ikke finnes og over brustne drømmer og håp, være vel så sterk som en faktisk kjærlighetssorg... Ta tiden til hjelp - det blir bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå