Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hva er det som skiller mobberne i kvinnegruppen Ottar fra andre bøller? Hvem er det egentlig som gir dem rett til å trakassere lovlige bedrifter og klubber, og deres kunder, nå senest strippeklubben i Bergen? Hvordan kan egentlig disse folkene få lov til å herje på som de gjør? Sitat fra tvs tekst tv nå fra Ane Kristine Aadland i Ottar: "Vi må få dette vekk. Det tydeligste middelet vi har er å stille oss på gaten og jage de langt pokker i vold vekk fra denne byen". Dette er faktisk helt sykt, og gir mest av alt assosiasjoner til gamle historier hvor landsbyboere møter opp med høygafler og fakler for å jage bort et uønsket element i landsbyen. Hvordan kan Ottar få lov til å velge ut en bedrift og starte slike kampanjer som det her? Hvor går grensen? Jeg foreslår at politiet starter forsiktig med å forby mobberne å stille seg opp foran strippeklubben Dreams, og bøtelegge dem som likevel gjør det. Så får man heller vurdere strengere straffer om situasjonen ikke bedrer seg.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Jeg tror mye av sinne til medlemmene i Ottar skyldes at de ikke har fått noe på en stund. Hadde det kommet en høy pen man bort å fridd til en av de, så hadde hun fort kastet det lilla skjerfet og demonstrasjons plakaten.
Harlekin Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Helt enig med deg, TS. Ottar-bøller er like ille om andre bøller, og burde behandles sådan.
Gjest Ikke bra Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Selv synes jeg OTTAR er en ekstrem gruppe med et forutinntatt og snevert syn,- spesielt på menn. De kritiserer menns måte å tenke på, som om det har funnet nøkkelen til det universale manns-sinnet. Og på den måten generaliserer de grovt og støtter opp om stereotypiene, basert på andre stereotypier. For det meste laget av dem selv. MEN, til tross for dette, har også OTTAR rett til å ytre seg politisk, og den formen de velger er jo etter mitt skjønn kun egent til å isolere dem ytterligere. La dem holde på, sier nå jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå