Gjest Viggo Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hvorfor klarer ikke enkelte folk å holde avtaler? I dag skulle jeg ordne noe praktisk for ei som jeg kjenner perifert, som gjorde at jeg måtte holde meg hjemme til hun kom. Hun skulle komme på formiddagen, da det var gått en halvtime etter at hun skulle ha kommet ringte jeg henne, da lå hun og sov(!). Jada, hun skulle skynde seg ut, men det varte og det rakk, så jeg ringte henne igjen. Det hadde oppstått forviklinger, men hun kunne jo ha ringt og sagt fra da. En liten evighet etter at hun skulle ha kommet kom hun endelig. Konsekvensen er at mesteparten av dagen min ble ødelagt, og jeg fikk ikke tatt skituren jeg skulle fordi jeg skal noe annet nå snart. Det er lov å ta seg en fest på en fredagskveld, men når du binder opp andres tid bør du respektere det og ikke komme flere timer for seint. Det er vel ikke så mye som kan gjøres med dette nå, jeg måtte bare få ut litt agresjon.
Glynis Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Jeg synes det er verre hvis de ikke sover, men hvis de bare somler.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Eg veit, slike folk er irriterende. Du burde bare dratt, når hun klarer forsove seg så burde du bare sagt hun fikk komme seinere ein gang.
Jade Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Huff, og så gadd hun ikke si fra når hun ble ytterligere forsinket heller? Støtter Syrin_Ulven sitt forslag at du bare skulle dratt når hun ikke hadde klart å komme seg opp i tide!
Rosalie Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Også enig med Syrin Ulven. Slike folk lærer neppe med mindre de får smake det på kroppen selv. Noen ganger slår Murphy's law inn, og det kan den jo gjøre for alle. Men her virker det som ren latskap og sløvhet. Og generell mangel på respekt for andres tid.
Pir@ya Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Mangel på respekt for andres tid er irriterende, ja, og den eneste måten de lærer på er at de får smake sin egen medisin. Ikke vent på dem, kommer de for sent så er ikke du der lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå