Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hvilke proukter anbefales? Er ikke plaget med kviser, men har en del sorte prikker i kinnene og på haka. Bruker Clarins hudpleie morgen og kveld + tilhørende produkter som peeling, masker etc, men blir ikke kvitt de sorte prikkene. Hva bruker dere? Er takknemlig for alle svar!
Mischa Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Bioré Nose and Chin Strips er hvertfall veldig fascinerende, de røsker ut det meste av sorte prikker Vet ikke om det virker i lengden, men de verste sorte prikkene blir hvertfall borte!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Å massere huden godt i lunkent/varmt vann når du renser, og etterskylle med kaldt vann er alfa omega for å unngå sorte prikker.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 md formulations clearing masque er definitivt min favoritt i tillegg til glycare lotion fra samme merke. Masken gjør det kjempelett å klemme ut sorte prikker etterpå. På lang sikt ser jeg helt klart bedre resultat. Kjøpes billigst på www.strawberrynet.com
Jade Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Nå har jeg testet ut Biore sine nesestrips også! Fantastisk! Nå skal jeg være flink til å rense huden min og håper ikke de kommer tilbake. Disse var ihvertfall mye bedre enn noe nivea-greier jeg kjøpte på meny for mange år tilbake. Kostet ca 30kr inkl porto for 6 strips.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Nå har jeg testet ut Biore sine nesestrips også! Fantastisk! Nå skal jeg være flink til å rense huden min og håper ikke de kommer tilbake. Disse var ihvertfall mye bedre enn noe nivea-greier jeg kjøpte på meny for mange år tilbake. Kostet ca 30kr inkl porto for 6 strips. Hvor kjøper du de hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå