Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke proukter anbefales? Er ikke plaget med kviser, men har en del sorte prikker i kinnene og på haka. Bruker Clarins hudpleie morgen og kveld + tilhørende produkter som peeling, masker etc, men blir ikke kvitt de sorte prikkene. Hva bruker dere?

Er takknemlig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bioré Nose and Chin Strips er hvertfall veldig fascinerende, de røsker ut det meste av sorte prikker :sjarmor:

Vet ikke om det virker i lengden, men de verste sorte prikkene blir hvertfall borte!

Skrevet

Å massere huden godt i lunkent/varmt vann når du renser, og etterskylle med kaldt vann er alfa omega for å unngå sorte prikker.

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

md formulations clearing masque er definitivt min favoritt i tillegg til glycare lotion fra samme merke. Masken gjør det kjempelett å klemme ut sorte prikker etterpå. På lang sikt ser jeg helt klart bedre resultat. Kjøpes billigst på www.strawberrynet.com

Skrevet

Nå har jeg testet ut Biore sine nesestrips også! Fantastisk! Nå skal jeg være flink til å rense huden min og håper ikke de kommer tilbake. :) Disse var ihvertfall mye bedre enn noe nivea-greier jeg kjøpte på meny for mange år tilbake. Kostet ca 30kr inkl porto for 6 strips.

Skrevet
Nå har jeg testet ut Biore sine nesestrips også! Fantastisk! Nå skal jeg være flink til å rense huden min og håper ikke de kommer tilbake. :) Disse var ihvertfall mye bedre enn noe nivea-greier jeg kjøpte på meny for mange år tilbake. Kostet ca 30kr inkl porto for 6 strips.

Hvor kjøper du de hen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...