Gå til innhold

Hva hadde dere på dere sist dere var på fest/byen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Hva hadde du på deg sist du var på fest/byen?

Er så lite kreativ om dagen, og følet at jeg alltid har på det samme. Så det hadde vært supert med innspill!!

Jeg pleier å ha:

-Kort, svart skjørt som er høyt på livet, med hvit (eller en annen farge) singlet nedi. Samt pumps/ankelboots.

-Svart shorts med en topp til

-Skinntigts med en topp til som dekker stumpen, ankelboots

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var på fest hadde jeg på meg en svart strikkejakke med paljetter som dekker hele jakken, med glidelås foran, som var delvis trukket opp. Svart, smal olabukse til. Store glitrende øredobber og oppsatt hår. Plommefarget øyenskygge og neglelakk, samt beigerosa lipgloss. Et litt utypisk pynteantrekk for meg, siden jeg vanligvis pynter meg i kjole eller skjørt, men med alle paljettene var det greit å tone ned resten.

Og så kom jeg på at jeg var ute på byn for to uker siden, og da hadde jeg på meg en svart overdel i tynn viskose, med korte ermer og paljettdekor i grønntoner foran. Kjøpt på salg og noen nummer for stor, så den ble delvis stappet oppi buksa (mørkeblå, smal olabukse - igjen bukse, merkelig nok)) jeg hadde på for å gjøre den mindre bumsete. Diskrete dingeøredobber i gull (arvegods etter oldemor), hår oppsatt i knute, rød leppestift og neglelakk. Svarte, høyhælte sko. Hadde også med meg en kort, svart strikkejakke med store gullknapper.

Når jeg først kommer i gang, kommer jeg på flere eksempler. Forrige gang jeg var på konsert, hadde jeg på meg en svart, lårkort fløyelskjole med korte ermer. Hadde et bredt, svart strikkbelte med stor gullspenne. Svart strømpebukse og semskede svarte ankelsko. Faste, store "gull"øredobber i ørene.

Jeg bruker altså helt forskjellige ting når jeg skal ut, fra lett oppgradering av hverdagsantrekket til med ordentlig pynting. Kommer ofte overpynta, men lar meg ikke stoppe for mye av det. :ler: Men man kan jo gjøre mye med ekstra assescoirer, sminke og hår, altså sånn at nøyaktig hvilke klær man har på seg ikke er det eneste som utgjør hvor fin eller interessant man ser ut.

Men vet ikke hvor mye inspirasjon det er å hente i skriftlige beskrivelser av klær. Vil tro du kan hente mye fin inspirasjon i diverse moteblogger, samt i blader som f.eks. Costume. :)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

slik som været er nå bruker jeg over-knee støvletter , enten i ekte skinn og er litt ''rynkete'' eller veldig ettersittende trang fløyel. til dette bruker jeg som regel bare tights; skinntights, bomullstights osv.

over finner jeg en topp som passer fint til tights

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Sort, ettersittende kjole som rekker nederst på låret. Tette, ribbestrikkede, svarte strømpebukser til.

Skrevet

Grå strømpis + grå platåpumps + grå, drapert kjole + koksgrå skinnjakke med nagler + selvlaget fjærkrage bestående av grå, gråblå og gråsorte fjær

Jeg elsker grått :lol:

Skrevet

En svart kjole med masse knallblå paljetter, en sølvglitrende, tynn strømpebukse og svarte høyhælte støvletter. Fikk mange komplimenter, både av menn og kvinner. Trikset for å kunne gå med dette på vinterstid er å ha en tykk ullstrømpebukse under den fine, tynne. :fnise: Sshh, ikke si det til noen...

Skrevet

En elegant sort kjole, sorte pumps og en sort kåpe.

Tilbehøret var en paljettveske i sebramønster og en enkel "herreklokke" i sølv. Enkelt og greit :ler:

Skrevet

sist jeg var på fest var nyttårsaften, og da hadde jeg på meg lårkort lilla kjole med sølvdetaljer og sølvfargede pumps og sølvfarget clutch veske. Sort kåpe over, tynn strømpebukse under.

Var på privatfest, og hadde på meg vanlige hverdagsklær da jeg dro til og fra festen, og skiftet der borte. Er egentlig den beste måten å gjøre det på i sånt vær :gjeiper:

Skrevet

Lårkort kjole i leopardmønster med ermer, sort skinnjakke og røde pumps :)

Skrevet

Det varierer veldig, egentlig, men her er noen eksempler på hva jeg har hatt på meg på fest/byen i det siste (items er ikke korrekte, men lignende).

Antrekk 1

Antrekk 2

Antrekk 3

Skrevet (endret)
Det varierer veldig, egentlig, men her er noen eksempler på hva jeg har hatt på meg på fest/byen i det siste (items er ikke korrekte, men lignende).

Antrekk 1

Antrekk 2

Antrekk 3

Skikkelig stilige støvletter i den siste linken! Hvor er de fra?

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Sist jeg var på fest hadde jeg svart pencilskirt, hvit, v-halset topp med 3/4-dels arm og tykke, svarte strømpebukser. Skoene var svarte pumps med litt plattå.

Skrevet
Skikkelig stilige støvletter i den siste linken! Hvor er de fra?

Takk, de er fra Cutesygirl.com. :)

Skrevet (endret)

Sist jeg var på fest, var det høy glamfactor, 4-retters middag og champagne, så hadde pyntet meg endel.

Hadde på en lårkort sort paljettkjole fra Ricco Vero, sort cardigan med puffermer, pumps, clutchveske (pluss vintersko og minkpels i kulda. JA, jeg vet jeg er et dårlig menneske, men arvet den av bestemor og jeg savner henne). Av smykker: diamantøredobber (arvet etter bestemor), et tøft sort/gull statementsmykke i halsen, tre "gullarmbånd" med diskrè leopardmønster og en hårbøyle med en sort blomst. Ble nesten som en liten hatt.. Haha.

Men drar jeg på byen/vors så tar jeg på en kjole/skjørt, tykke strømpebukser (vil ikke fryse i dette været), en cardigan og noen passende smykker. Doller jeg meg i klærne, bruker jeg røffere smykker, og omvendt. Dramatiske øyne, diskrè munn og omvendt. Vil ikke at det skal bli for mye. Er ikke glad i farger når jeg pynter meg.. og ALDRI bukse på byen for min del.

Endret av Rexina
Gjest Gjest_carro_*
Skrevet

-Svarte tights

-Blå lang bluse fra Gina Tricot med langt smalt dobbelt belte fra Kapp Ahl under midjen

-Svarte knehøye skinnstøvletter fra Skoringen

-Svart skinnveske

Skrevet

Dressbukse, skjorte,høye sko, perlesmykker og en fin pels + mer sminke enn jeg bruker til vanlig.

Skrevet

Er så lenge siden jeg har vært på byen nå at jeg faktisk ikke husker! :fnise:

Skrevet
Er så lenge siden jeg har vært på byen nå at jeg faktisk ikke husker! :fnise:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...