mia83 Skrevet 30. april 2010 #103 Skrevet 30. april 2010 Du og Mia dukket jo ikke opp i går kveld. Jeg kunne ikke sitte her og synge for meg selv, til ingen vet du. jeg beklager, men vi har besøk for tiden og da kan jeg ikke sitte så mye foran pc'en føler jeg..
vidvandre Skrevet 1. mai 2010 #104 Skrevet 1. mai 2010 Hei Faithy! Ha en finfin lørdag, har vært litt offline på kg, har blitt mye twitter. Jeg trenger snart avvenning, tror jeg Kos deg i helgen
Faithy Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #105 Skrevet 1. mai 2010 God helg til deg også. Blir sikkert bra med en twitterfir helg. Forhåpentligvis har du en å holde i handa
Faithy Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #106 Skrevet 1. mai 2010 Huff,her sitter jeg. Prøvd puta 2 ganger. Men hun ville ikke ha meg!! Forhåpentligvis en bra film på TV?
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2010 #107 Skrevet 1. mai 2010 Huff,her sitter jeg. Prøvd puta 2 ganger. Men hun ville ikke ha meg!! Forhåpentligvis en bra film på TV? For mye som surrer rundt i hodet? Fotbad eller andre ting som varmer opp føttene skal visstnok hjelpe...
Faithy Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #108 Skrevet 1. mai 2010 Det har du helt rett i. Har nok 10-15 par tynne ullsokker som er tenkt som/brukt som sovetøy. Gjerne naken under teppet, men tynne ullsokker er nødvendig :rødme:
kristian82 Skrevet 3. mai 2010 #110 Skrevet 3. mai 2010 Huff,her sitter jeg. Prøvd puta 2 ganger. Men hun ville ikke ha meg!! Forhåpentligvis en bra film på TV? :troest: Er så kjipt å ikke få sove. Det har du helt rett i. Har nok 10-15 par tynne ullsokker som er tenkt som/brukt som sovetøy. Gjerne naken under teppet, men tynne ullsokker er nødvendig :rødme: Naken og kun iført sokker er egentlig litt kult, på damer i alle fall da.
Faithy Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #113 Skrevet 3. mai 2010 Neida. Sovnet godt etter chatten vår :søvn: Og hadde en fin søndag. Er du på vakt?
Gjest hogwash Skrevet 3. mai 2010 #114 Skrevet 3. mai 2010 Neida. Sovnet godt etter chatten vår :søvn: Og hadde en fin søndag. Er du på vakt? Ja, sitter og drikker kaffe Men snart har jeg langfri
Faithy Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #115 Skrevet 3. mai 2010 Ja, sitter og drikker kaffe Men snart har jeg langfri Skal den brukes til noe spennende eller fornuftig?
Gjest hogwash Skrevet 3. mai 2010 #116 Skrevet 3. mai 2010 Skal den brukes til noe spennende eller fornuftig? Forhåpentligvis en blanding. Skal ihvertfall ta en liten "familierunde". Planer for uken du da?
Faithy Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #117 Skrevet 3. mai 2010 Forhåpentligvis en blanding. Skal ihvertfall ta en liten "familierunde". Planer for uken du da? Nei, ikke utenom jobben. Må nok komme meg i seng nå. God natt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå