Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ja. Da låser jeg her for noen dager :goodbye:

Men dere vet hvor nøkkelen ligger. Bare å forsyne seg :spise:

Men Kristian, ikke mer tull nå. Huset er renvasket(he he) legrine: :perebrus::vin::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

*vasker tråden*

*pynter litt med nye blomster*

*mater flaggermusene på loftet*

:blomst:

:ninja:

åååh! flaggermus er søøte :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja. Kom tilbake natt til mandag. Kjempesliten, men hadde heldigvis fri i går. Fikk sove ordentlig ut. Idag var det godt å komme tilbake til jobb igjen.

Gammeltante var nok takknemmelig for det jeg gjorde på bursdagen hennes. Men hun er veldig svak og "bortkommet" så alt måtte planlegges ut fra det. Men det ble en fin dag.

Tungt å se de man er glad i liksom forsvinner :roll:

På toget hjem fant jeg i alle fall ut at NÅ må jeg begynne å ta mer hensyn til meg selv. Andres elendighet kan ikke jeg lenger ta på meg. Så får vi se --- :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikke glemme deg selv nei! Det er viktig. Har en tendens til å gjøre det selv jeg.. :sjenert:

Håper du har en fin kveld! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja. Kom tilbake natt til mandag. Kjempesliten, men hadde heldigvis fri i går. Fikk sove ordentlig ut. Idag var det godt å komme tilbake til jobb igjen.

Gammeltante var nok takknemmelig for det jeg gjorde på bursdagen hennes. Men hun er veldig svak og "bortkommet" så alt måtte planlegges ut fra det. Men det ble en fin dag.

Tungt å se de man er glad i liksom forsvinner :roll:

På toget hjem fant jeg i alle fall ut at NÅ må jeg begynne å ta mer hensyn til meg selv. Andres elendighet kan ikke jeg lenger ta på meg. Så får vi se --- :ironi:

:troest: en må sette seg selv først, nesten bestandig i alle fall :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...