Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #881 Del Skrevet 7. januar 2011 Ønske om leilighet,ja. Der har vi samme ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. januar 2011 #882 Del Skrevet 7. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. januar 2011 #883 Del Skrevet 7. januar 2011 Ønske om leilighet,ja. Der har vi samme ønske. Vrient med de prisene når man er alene :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #884 Del Skrevet 7. januar 2011 jeg er her nå da. Er vel litt av en du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. januar 2011 #885 Del Skrevet 7. januar 2011 Du så så sint ut øverst på siden at jeg bare snek meg forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #886 Del Skrevet 7. januar 2011 Du så så sint ut øverst på siden at jeg bare snek meg forbi Er det sant? Virker jeg sint? Neeeei, er ikke det da. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. januar 2011 #887 Del Skrevet 7. januar 2011 Ingenting å beklage, jeg er bare en smule konfliktsky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #888 Del Skrevet 7. januar 2011 Ingenting å beklage, jeg er bare en smule konfliktsky IRL anser jeg meg selv for en konfliktsky person. Og vennene mine vil nok skrive under på det!! Småting skal ikke avgjøre og det er viktig å ha stor takhøyde blandt venner. Likevel har jeg i noen år vært plasstilligtsvalgt, og til og med fylketstillitsvalgt (ikke leder) i min organisajson. Skjønn det den som kan... Føler liksom jeg blir en annen person her inne. "Perhaps the real ME? I dont know!! And perhaps I dont wont to know?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. januar 2011 #889 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvilken organisasjon er det? :klø: Eller er det hemmelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #890 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvilken organisasjon er det? :klø: Eller er det hemmelig? He he... luring!! Jeg kan si det gjelder fagforening. Men vurderer sterk å trekke meg tilbake nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. januar 2011 #891 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er lov å holde ting for seg selv Trekke deg tilbake som i å sove? Isåfall, sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #892 Del Skrevet 7. januar 2011 koser meg med Paul McCartny på NRK. Ganske sexy til å være så pass gammel. Men jeg liker Beatles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. januar 2011 #893 Del Skrevet 8. januar 2011 Ja bare pass deg for at jeg ikke er der... hehe. *lokke på Faithy og hun kommer kanskje frem* Håper du får en KJEMPEKVELD, kjære Håper du har det bra! Fin liste da. Nei, er jo ikke vits å prøve ut noe man vet man ikke vil ha Eneste du bør oppjustere alderen litt, si 28 da, der er max grensa di - småen Dere har jo fine lister jo Hvor gammel er du igjen Al? ALt bra FAITHY!!???? Har du en MANN I SIKTE??? Jeg er eldgammel Nei da, 26 and counting Nei,dessverre. Ser ikke slik ut Men er ikke kommet så langt at jeg kan sette opp en liste. Ønsker ingen annen en han som har trukket seg tilbake. Så var det sagt og dere vet det. Men er kommet et steg videre når jeg klarer skrive det her. Litt godt,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #894 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei Snuppa. Antar du gjorde lykke i kveld? Hatt det fint? Fortell---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #895 Del Skrevet 8. januar 2011 Skjemmes av meg selv Heretter blir det å holde kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. januar 2011 #896 Del Skrevet 8. januar 2011 Skjemmes av meg selv Heretter blir det å holde kjeft Nåmmen Faithy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. januar 2011 #897 Del Skrevet 8. januar 2011 Hei Snuppa. Antar du gjorde lykke i kveld? Hatt det fint? Fortell---- Hell og hell... Ikke når det gjelder gutter Men jeg koste meg med venninnene mine, drakk skikkelig billig alkohol og rakk bussen før det ble nattakst Ikke så verst. Men de guttene, de gir jeg opp Kanskje jeg får finne meg en jente Skjemmes av meg selv Heretter blir det å holde kjeft Hvorfor? Hva skjer, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #898 Del Skrevet 10. januar 2011 Prøver slutte å røyke Reiser til en gammeltante til helga. Må vel hjelpe Håper det går bra med deg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. januar 2011 #899 Del Skrevet 10. januar 2011 8 dager er en veldig bra start! Det blir nok litt lettere for hver dag fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #900 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja ja. Takk for trøsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå