Gjest Katee Skrevet 2. januar 2011 #861 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Næsj, hva er vitsen med å prøve ut noen man vet man ikke vil ha? :klø: Det skjønner jeg ikke. Og litt kresen må man vel ha lov til å være? Jeg vil ha en som er morsom og som er litt mer utadvendt enn meg, mellom 23-29 (ja, jeg vet jeg er litt snever, men jeg får hetta av folk som er så mye eldre enn meg at de har planer om barn og giftermål NÅ! Uff, det er vel mange på min alder som har slike planer ). Og så er det en fin bonus om han har litt rødt hår Interesse for film og musikk hadde vært fint, men vi trenger absolutt ikke ha den samme smaken. Bare han ikke liker danseband, der går faktisk grensa!!!!! Endret 2. januar 2011 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. januar 2011 #862 Del Skrevet 2. januar 2011 Næsj, hva er vitsen med å prøve ut noen man vet man ikke vil ha? :klø: Det skjønner jeg ikke. Og litt kresen må man vel ha lov til å være? Jeg vil ha en som er morsom og som er litt mer utadvendt enn meg, mellom 23-29 (ja, jeg vet jeg er litt snever, men jeg får hetta av folk som er så mye eldre enn meg at de har planer om barn og giftermål NÅ! Uff, det er vel mange på min alder som har slike planer ). Og så er det en fin bonus om han har litt rødt hår Interesse for film og musikk hadde vært fint, men vi trenger absolutt ikke ha den samme smaken. Bare han ikke liker danseband, der går faktisk grensa!!!!! ja litt kresen må en være var fin liste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. januar 2011 #863 Del Skrevet 2. januar 2011 Så venter vi bare på Faithy's liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. januar 2011 #864 Del Skrevet 3. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. januar 2011 #865 Del Skrevet 3. januar 2011 Så venter vi bare på Faithy's liste Huset skikkelig gjennomvarmt regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. januar 2011 #866 Del Skrevet 3. januar 2011 Borte nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2011 #867 Del Skrevet 4. januar 2011 Faithy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #868 Del Skrevet 4. januar 2011 Jada, surrer i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. januar 2011 #869 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvordan går det, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. januar 2011 #870 Del Skrevet 5. januar 2011 Faithy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 5. januar 2011 #871 Del Skrevet 5. januar 2011 Ninja i natt og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #872 Del Skrevet 6. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. januar 2011 #873 Del Skrevet 6. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. januar 2011 #874 Del Skrevet 7. januar 2011 Håper du på magisk vis ankommer Bergen i dag og blir med ut for en pillehytt eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #875 Del Skrevet 7. januar 2011 Ja bare pass deg for at jeg ikke er der... hehe. *lokke på Faithy og hun kommer kanskje frem* Håper du får en KJEMPEKVELD, kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. januar 2011 #876 Del Skrevet 7. januar 2011 det var det da :klø: jeg hadde en liste for en stund siden! den hadde hele 3 punkt neida jeg er ikke veldig kresen men jeg ser etter noe sånt som dette: - morsom, grei osv. ikke en gal mann - interesse for friluftsliv, helse, trening til en viss grad(felles interesser) - ikke eldre enn 27 og yngre enn 20(jeg liker ikke menn som er mye eldre eller yngre enn meg ) tja det var vel i grunn det. jeg er ikke så kresen men vet godt hva jeg vil ha! det gjør at mange venniner tror jeg er kresen da for jeg "prøver" jo aldri ut noen(?) (skjønner ikke poenget med å prøve ut noen jeg vet jeg ikke vil ha jeg ) Fin liste da. Nei, er jo ikke vits å prøve ut noe man vet man ikke vil ha Eneste du bør oppjustere alderen litt, si 28 da, der er max grensa di - småen Næsj, hva er vitsen med å prøve ut noen man vet man ikke vil ha? :klø: Det skjønner jeg ikke. Og litt kresen må man vel ha lov til å være? :jepp Jeg vil ha en som er morsom og som er litt mer utadvendt enn meg, mellom 23-29 (ja, jeg vet jeg er litt snever, men jeg får hetta av folk som er så mye eldre enn meg at de har planer om barn og giftermål NÅ! Uff, det er vel mange på min alder som har slike planer :sjenert). Og så er det en fin bonus om han har litt rødt hår Interesse for film og musikk hadde vært fint, men vi trenger absolutt ikke ha den samme smaken. Bare han ikke liker danseband, der går faktisk grensa!!!!! :ler Dere har jo fine lister jo Hvor gammel er du igjen Al? ALt bra FAITHY!!???? Har du en MANN I SIKTE??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #877 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei,dessverre. Ser ikke slik ut Men er ikke kommet så langt at jeg kan sette opp en liste. Ønsker ingen annen en han som har trukket seg tilbake. Så var det sagt og dere vet det. Men er kommet et steg videre når jeg klarer skrive det her. Litt godt,ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. januar 2011 #878 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei,dessverre. Ser ikke slik ut Men er ikke kommet så langt at jeg kan sette opp en liste. Ønsker ingen annen en han som har trukket seg tilbake. Så var det sagt og dere vet det. Men er kommet et steg videre når jeg klarer skrive det her. Litt godt,ja. Så dumt da Faithy Dakar :kose: Sikker på at det ikke ordner seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #879 Del Skrevet 7. januar 2011 Nok om meg!! Du er flink til å være omtenksom mot meg, men nå vil jeg vite hvordan DU har det. :slåss: Eller, du har det kjempegodt på alle måter? Håper jo det, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. januar 2011 #880 Del Skrevet 7. januar 2011 Nok om meg!! Du er flink til å være omtenksom mot meg, men nå vil jeg vite hvordan DU har det. :slåss: Eller, du har det kjempegodt på alle måter? Håper jo det, vennen Auuu, ikke slå meg da Men vi kan godt lekesloss litt om du vil Nja, eller er lissom ikke noe nytt da, her hos meg :gjeiper: Håper jo noen ting endrer seg i 2011, men det er mer sånne ting som at jeg kan kjøpe meg en ny leilighet og sånt Men formen er ganske så bra, å de tinga jeg skal ha endra skal jeg ikke la trykke meg ned i alle fall ikke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå