Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle vennene mine. :klemmer:

Reiste til familien min som planlagt i julen. Kjempefin ferie og julefeiring. Men utrolig godt å komme hjem til seg selv igjen. :gjeiper:

Var ganske handicapt før jeg dro på grunn av armen. Godt å ha gode venner da. Både pakket for meg gjorde huset klart for "etterjul" til jeg skulle komme hjem. :yvonne::yvonne:

Men FY s¨kaldt. 13 grader i stuen da jeg kom hjem.

Men nå alt vel- Ferietil mandag og greier!!! Men så var det nyttårsaften da---- (må si at nu har eg løst på en kar) :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, du kjære! Endelig var du da der! :)

Men så finn dæ en kar da vel ;) Skal vi jakte sammen? :fnise: Tenk så morsomt det kunne blitt.

Godt å høre at du har hatt en fin jul :klem:

Nå må du ikke bli så lenge borte igjen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på den. Alh. Jakten mener jeg. Men vi MÅ HA EN PLAN! :briller:

Tør vi legge planen ut her? Kan kanskje få noen gode råd av de to "mennene" vi har her :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle vennene mine. :klemmer:

Reiste til familien min som planlagt i julen. Kjempefin ferie og julefeiring. Men utrolig godt å komme hjem til seg selv igjen. :gjeiper:

Var ganske handicapt før jeg dro på grunn av armen. Godt å ha gode venner da. Både pakket for meg gjorde huset klart for "etterjul" til jeg skulle komme hjem. :yvonne::yvonne:

Men FY s¨kaldt. 13 grader i stuen da jeg kom hjem.

Men nå alt vel- Ferietil mandag og greier!!! Men så var det nyttårsaften da---- (må si at nu har eg løst på en kar) :digge:

:klemmer: godt du er tilbake!

Men en ukastrert hannkatt må da være ganske lett å oppdrive? :arwen::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: godt du er tilbake!

Men en ukastrert hannkatt må da være ganske lett å oppdrive? :arwen::ler:

Hallo... Jeg sa kar, ikke katt. Og forresten har jeg pus. Verdens snilleste og mest kjørlige... :kjefte:

Og ellers ønsker/vil jeg ha alt annet enn kastrerte "ting". Er imot alt som ikke er naturlig :question:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør vi legge planen ut her? Kan kanskje få noen gode råd av de to "mennene" vi har her :flau:

Ja, vi må ha en plan! Det er viktig!

Såklart vi legger ut planen her. Vi har jo ekspertisen her på KG. Vi bare spør i vei :nigo:

Ser av K's tråd at du virkelig skal kose deg i kveld!! :klem::kyss: Håper du får en nydelig feiring og at morgendagen er starten på et fantastisk år, kjære :hjerte: Du fortjener det!

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo... Jeg sa kar, ikke katt. Og forresten har jeg pus. Verdens snilleste og mest kjørlige... :kjefte:

Og ellers ønsker/vil jeg ha alt annet enn kastrerte "ting". Er imot alt som ikke er naturlig :question:

:fnise:

Jeg sa ukastrert :snurt:

Godt nyttår vennen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det litt travelt her inne, eller er for ukonsentrert.. you name it...- Uansett, nå begynner vi alle med blanke ark- et nytt år ligger foran oss, og vi kan selv bestemme mye hvordan det skal se ut ved årets utgang. Vi ønsker hverandre lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så formelt det ble her da *k82 går rundt og :jolie: og tar alle i hånda lykke til, lykke til lykke til lykke til, lykke til, til lykke, lykke å fromme, til lykke, lykke til* men ja, håper 2011 blir bra for alle av oss :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

kan jeg være med på jakten ? :engel::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Takker, mannfolkene :nigo:

Og selvsagt, Twinx, skal du få være med! Hva ser du etter? ;)

:blomst::klem:

det var det da :klø: jeg hadde en liste for en stund siden! den hadde hele 3 punkt :skratte:

neida jeg er ikke veldig kresen men jeg ser etter noe sånt som dette:

- morsom, grei osv. ikke en gal mann :ler:

- interesse for friluftsliv, helse, trening til en viss grad(felles interesser)

- ikke eldre enn 27 og yngre enn 20(jeg liker ikke menn som er mye eldre eller yngre enn meg :) )

tja det var vel i grunn det. jeg er ikke så kresen men vet godt hva jeg vil ha! det gjør at mange venniner tror jeg er kresen da :roll: for jeg "prøver" jo aldri ut noen(?)

(skjønner ikke poenget med å prøve ut noen jeg vet jeg ikke vil ha jeg :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...