mia83 Skrevet 24. desember 2010 #841 Del Skrevet 24. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. desember 2010 #842 Del Skrevet 28. desember 2010 *Ta inn post og vanne planter* Håper du snart er tilbake Faithy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. desember 2010 #843 Del Skrevet 29. desember 2010 Faiiiiiiiiiity komme tilbake da pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. desember 2010 #844 Del Skrevet 29. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #845 Del Skrevet 29. desember 2010 Tusen takk alle vennene mine. Reiste til familien min som planlagt i julen. Kjempefin ferie og julefeiring. Men utrolig godt å komme hjem til seg selv igjen. :gjeiper: Var ganske handicapt før jeg dro på grunn av armen. Godt å ha gode venner da. Både pakket for meg gjorde huset klart for "etterjul" til jeg skulle komme hjem. Men FY s¨kaldt. 13 grader i stuen da jeg kom hjem. Men nå alt vel- Ferietil mandag og greier!!! Men så var det nyttårsaften da---- (må si at nu har eg løst på en kar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. desember 2010 #846 Del Skrevet 29. desember 2010 Faithy! Godt å se at du ikke har forlatt oss helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. desember 2010 #847 Del Skrevet 30. desember 2010 Å, du kjære! Endelig var du da der! Men så finn dæ en kar da vel Skal vi jakte sammen? Tenk så morsomt det kunne blitt. Godt å høre at du har hatt en fin jul Nå må du ikke bli så lenge borte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #848 Del Skrevet 30. desember 2010 Er med på den. Alh. Jakten mener jeg. Men vi MÅ HA EN PLAN! Tør vi legge planen ut her? Kan kanskje få noen gode råd av de to "mennene" vi har her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. desember 2010 #849 Del Skrevet 30. desember 2010 Tusen takk alle vennene mine. Reiste til familien min som planlagt i julen. Kjempefin ferie og julefeiring. Men utrolig godt å komme hjem til seg selv igjen. :gjeiper: Var ganske handicapt før jeg dro på grunn av armen. Godt å ha gode venner da. Både pakket for meg gjorde huset klart for "etterjul" til jeg skulle komme hjem. Men FY s¨kaldt. 13 grader i stuen da jeg kom hjem. Men nå alt vel- Ferietil mandag og greier!!! Men så var det nyttårsaften da---- (må si at nu har eg løst på en kar) godt du er tilbake! Men en ukastrert hannkatt må da være ganske lett å oppdrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #850 Del Skrevet 30. desember 2010 godt du er tilbake! Men en ukastrert hannkatt må da være ganske lett å oppdrive? Hallo... Jeg sa kar, ikke katt. Og forresten har jeg pus. Verdens snilleste og mest kjørlige... Og ellers ønsker/vil jeg ha alt annet enn kastrerte "ting". Er imot alt som ikke er naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #851 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Er med på den. Alh. Jakten mener jeg. Men vi MÅ HA EN PLAN! Tør vi legge planen ut her? Kan kanskje få noen gode råd av de to "mennene" vi har her Ja, vi må ha en plan! Det er viktig! Såklart vi legger ut planen her. Vi har jo ekspertisen her på KG. Vi bare spør i vei Ser av K's tråd at du virkelig skal kose deg i kveld!! Håper du får en nydelig feiring og at morgendagen er starten på et fantastisk år, kjære Du fortjener det! Endret 31. desember 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2010 #852 Del Skrevet 31. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. desember 2010 #853 Del Skrevet 31. desember 2010 Hallo... Jeg sa kar, ikke katt. Og forresten har jeg pus. Verdens snilleste og mest kjørlige... Og ellers ønsker/vil jeg ha alt annet enn kastrerte "ting". Er imot alt som ikke er naturlig Jeg sa ukastrert Godt nyttår vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #854 Del Skrevet 1. januar 2011 Har det litt travelt her inne, eller er for ukonsentrert.. you name it...- Uansett, nå begynner vi alle med blanke ark- et nytt år ligger foran oss, og vi kan selv bestemme mye hvordan det skal se ut ved årets utgang. Vi ønsker hverandre lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. januar 2011 #855 Del Skrevet 1. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. januar 2011 #856 Del Skrevet 2. januar 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. januar 2011 #857 Del Skrevet 2. januar 2011 Så formelt det ble her da *k82 går rundt og og tar alle i hånda lykke til, lykke til lykke til lykke til, lykke til, til lykke, lykke å fromme, til lykke, lykke til* men ja, håper 2011 blir bra for alle av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. januar 2011 #858 Del Skrevet 2. januar 2011 Er med på den. Alh. Jakten mener jeg. Men vi MÅ HA EN PLAN! Tør vi legge planen ut her? Kan kanskje få noen gode råd av de to "mennene" vi har her kan jeg være med på jakten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. januar 2011 #859 Del Skrevet 2. januar 2011 Takker, mannfolkene Og selvsagt, Twinx, skal du få være med! Hva ser du etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 2. januar 2011 #860 Del Skrevet 2. januar 2011 Takker, mannfolkene Og selvsagt, Twinx, skal du få være med! Hva ser du etter? det var det da :klø: jeg hadde en liste for en stund siden! den hadde hele 3 punkt neida jeg er ikke veldig kresen men jeg ser etter noe sånt som dette: - morsom, grei osv. ikke en gal mann - interesse for friluftsliv, helse, trening til en viss grad(felles interesser) - ikke eldre enn 27 og yngre enn 20(jeg liker ikke menn som er mye eldre eller yngre enn meg ) tja det var vel i grunn det. jeg er ikke så kresen men vet godt hva jeg vil ha! det gjør at mange venniner tror jeg er kresen da for jeg "prøver" jo aldri ut noen(?) (skjønner ikke poenget med å prøve ut noen jeg vet jeg ikke vil ha jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå