Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #721 Del Skrevet 9. oktober 2010 Vaske hus, trene og ellers ingentingen! Du 'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2010 #722 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er her vennen Må bare komme meg litt etter "Skal vi danse". Morsomt program, men blir forbanna hver gang jeg ser det. Grusomt når jeg hører småjenter ser opp til, og håper Ailar skal vinne. Hva slags iddealer skal barn ha idag?. H*ts TV2. Alt for penger. Nå må jeg spise litt. Kommer tilbake senere. Ailar ja HÅPER HUN RYKER UT! Hva spiste du? Hvordan var det i Sverige, og HVOR i sverige var du? Nysgjerrige k82 Kjempebra nå. FERIE EN HEL UKE!!! Jippi ingen skal få stille krav til meg den uka. Har bare vært skikkelig sliten siste tida. Men glemmer det nå!! I kveld smaker jeg god vin som jeg kjøpte i nabolandet idag. Koselig tur med to venninner. Men litt for mye penger brukt. I MAT!!! Du må hvile og kose deg maaasse faithy, det har du fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #723 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Her er KG treg i kveld gitt. Hatt fin kveld du da? Fortell!! Fin tur til Sverige. Drittvær, men vi skulle ikke være så mye utendørs likevel, så. Hvor i Sverige? Hmmm... Ca 6 mil øst for grensen. En veldig liten by. Du får spekulere litt. Bor ca 40 min. fra grensen. Og jeg bor nord for Dovre, for å si det slik. Vi spiste nyyydelig lunsj. Buffet med valg av all slags bærsaft. 80 SKR. Gitt for pengene. Endret 9. oktober 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. oktober 2010 #724 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Funäsdalen? Det er vel kanskje ikke by da.. du bor vel ikke så langt nord så det er Åre du tenker på? Endret 10. oktober 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 #725 Del Skrevet 11. oktober 2010 Her er KG treg i kveld gitt. Hatt fin kveld du da? Fortell!! Fin tur til Sverige. Drittvær, men vi skulle ikke være så mye utendørs likevel, så. Hvor i Sverige? Hmmm... Ca 6 mil øst for grensen. En veldig liten by. Du får spekulere litt. Bor ca 40 min. fra grensen. Og jeg bor nord for Dovre, for å si det slik. Vi spiste nyyydelig lunsj. Buffet med valg av all slags bærsaft. 80 SKR. Gitt for pengene. Sverige er Oki, hmmmm....du er ikke i Sverige der jeg pleier å være du da :gjeiper: Alt er sååå billig der as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #726 Del Skrevet 11. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #727 Del Skrevet 11. oktober 2010 *løper ut igjen før faithy kommer å tar meg * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #728 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hallo på dere Endelig hjemme. Ferie som var ment å tilbringes hjemme. Men ble "kidnappet" av en venn søndag ettermiddag. Har en fjellhytte som skulle stenges og gjøres klar for vinteren. Koselig tur, noe jobb, men også turer i fjellet. ÅÅÅ så mange vakre farger. Men nå hjemme. Mia: Du tar noe feil. Vil ikke snakke mer om det Kris: Det er ikke SÅ mange ting som er billigere i Sverige. Dro mest for turen. Al: Lille Twinkel: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. oktober 2010 #729 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hallo på dere Endelig hjemme. Ferie som var ment å tilbringes hjemme. Men ble "kidnappet" av en venn søndag ettermiddag. Har en fjellhytte som skulle stenges og gjøres klar for vinteren. Koselig tur, noe jobb, men også turer i fjellet. ÅÅÅ så mange vakre farger. Men nå hjemme. Mia: Du tar noe feil. Vil ikke snakke mer om det Kris: Det er ikke SÅ mange ting som er billigere i Sverige. Dro mest for turen. Al: Lille Twinkel: Så fint du fikk deg en fin tur da Og er tilbake igjen JOOO, masse billig i sverige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. oktober 2010 #730 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hallo på dere Endelig hjemme. Ferie som var ment å tilbringes hjemme. Men ble "kidnappet" av en venn søndag ettermiddag. Har en fjellhytte som skulle stenges og gjøres klar for vinteren. Koselig tur, noe jobb, men også turer i fjellet. ÅÅÅ så mange vakre farger. Men nå hjemme. Mia: Du tar noe feil. Vil ikke snakke mer om det Kris: Det er ikke SÅ mange ting som er billigere i Sverige. Dro mest for turen. Al: Lille Twinkel: du ble ikke sinna på meg jo :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. oktober 2010 #731 Del Skrevet 13. oktober 2010 Å, Faithy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. oktober 2010 #732 Del Skrevet 13. oktober 2010 Håper alt står bra til her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #733 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ferie, you know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. oktober 2010 #734 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ferie er en genial oppfinnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2010 #735 Del Skrevet 14. oktober 2010 det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. oktober 2010 #736 Del Skrevet 15. oktober 2010 faaaithy, jeg så deg jo nå er du jo borte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #737 Del Skrevet 15. oktober 2010 neida, er her nå Snusk Hvordan så du meg? Skulle lime inn noe til deg, men det gikk ikke så bra, og da ble jeg så dritlei at jeg gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #738 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kristian er vist i riktig humør i natt. Hmm, litt skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. oktober 2010 #739 Del Skrevet 16. oktober 2010 vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. oktober 2010 #740 Del Skrevet 16. oktober 2010 neida, er her nå Snusk Hvordan så du meg? Skulle lime inn noe til deg, men det gikk ikke så bra, og da ble jeg så dritlei at jeg gikk. Jeg så navnet ditt nederst på siden min, at du var innlogga så bare forsvant du Å hva skulle du lime inn da??????? Kristian er vist i riktig humør i natt. Hmm, litt skummelt Det er vel ikke skummelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå