Faithy Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #701 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Ikke le. Her går det fort i svingene. Kanskje jeg tenkte på det å "ligge i skje"? For det er nemlig det beste jeg vet: Å få sove i skje med den jeg er glad i. Savner... Endret 8. oktober 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. oktober 2010 #702 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ikke le. Her går det fort i svingene. Kanskje jeg tenkte på det å "ligge i skje"? For det er nemlig det beste jeg vet: Å få sove i skje med den jeg er glad i. Savner... Lo ikke jeg :gjeiper: Ja, å ligge i skje er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. oktober 2010 #703 Del Skrevet 9. oktober 2010 Regner med det er sjeler det er snakk om. Jeg er sjel nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2010 #704 Del Skrevet 9. oktober 2010 Regner med det er sjeler det er snakk om. Jeg er sjel nr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #705 Del Skrevet 9. oktober 2010 Savner deg, lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #706 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er her vennen Må bare komme meg litt etter "Skal vi danse". Morsomt program, men blir forbanna hver gang jeg ser det. Grusomt når jeg hører småjenter ser opp til, og håper Ailar skal vinne. Hva slags iddealer skal barn ha idag?. H*ts TV2. Alt for penger. Nå må jeg spise litt. Kommer tilbake senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #707 Del Skrevet 9. oktober 2010 FAITHY!!! Venter tålmodig på at du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #708 Del Skrevet 9. oktober 2010 Er her lillepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #709 Del Skrevet 9. oktober 2010 Lillepus :rødme: Hvordan går det, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #710 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjempebra nå. FERIE EN HEL UKE!!! Jippi ingen skal få stille krav til meg den uka. Har bare vært skikkelig sliten siste tida. Men glemmer det nå!! I kveld smaker jeg god vin som jeg kjøpte i nabolandet idag. Koselig tur med to venninner. Men litt for mye penger brukt. I MAT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #711 Del Skrevet 9. oktober 2010 Å, ferie! Det har du fortjent. DU må kose deg masse og slappe skikkelig av. Mat er altfor dyrt! Jeg brukte altfor mye i går, så nå skal jeg la være å gå på butikken på en stund. Håper jeg Du var til Sverige? Kjekt med en liten utflukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #712 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jada fin tur. Er bare en time kjøring. Men blir ikke så ofte man tar turen allikevel. Spiste deilig lunsj og koset oss. Ferie neste uke ja. Skulle egentlig brukes for å besøke min gamle mor, men nå er den turen utsatt til siste uken i oktober. men fant ut jeg trengte denne ferien også. Så da blir det bare hjemmeferie. Men skal bli kjempedeilig. Du da? Fortell litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #713 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det er deilig å ikke gjøre noe som helst, syns jeg Og herlig å treffe gode venner Håper du har det bra Jeg er litt sånn opp og ned i humør for tiden, merker jeg. Har slitt meg litt ut med jobb og fyll og fjas og sånn. Og så har jeg ikke det beste forholdet til mine foreldre for tiden, men de stikker innom en tur på tirsdag da og så kommer mamma noen dager om et par uker, så vi får se. Jeg er kjempeglad i dem, men føler meg litt utelatt egentlig. Men, men... Da er det godt med KG-familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #714 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjenner meg igjen. Selv om det ikke er HELT samme storyen. Ikke for ingenting vi er her inne liksom... Så veldig godt å ha funnet dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #715 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nå skal jeg se Moskva-Marit. Kommer tilbake-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #716 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, absolutt, jeg finner det veldig terapeutisk å være her. Kan fortelle om alt og det er ingen som dømmer meg. Bare mange klemmer og gode ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #717 Del Skrevet 9. oktober 2010 Vi snakkes, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #718 Del Skrevet 9. oktober 2010 Måtte se Marit på NRK. Tøff dame. Tenker mest da på at hun var korrespodent i Moskva i Sovjet-tiden. Være kvinne i det sirkuset da var modig gjort. Snakker russisk flytende. Lest om henne fra den tiden og har stor respekt for den damen. Og klare reise seg etter alle problemene hun har hatt i mange år, også selvmordsforsøk, synes jeg bare er SÅ sterkt. Og hun virker klok og er god å høre på. Skulle ønske jeg var så sterk. Og tenk deg, her sliter vi og klager over 2-5 kilo for mye. Og hun har slanket seg NITTI kilo. Oau.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #719 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, hun er knall den dama der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 9. oktober 2010 Planer for morgendagen Al? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå