Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Ikke le. Her går det fort i svingene. Kanskje jeg tenkte på det å "ligge i skje"? For det er nemlig det beste jeg vet: Å få sove i skje med den jeg er glad i. Savner...

Endret av Faithy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke le. Her går det fort i svingene. Kanskje jeg tenkte på det å "ligge i skje"? For det er nemlig det beste jeg vet: Å få sove i skje med den jeg er glad i. Savner...

Lo ikke jeg :gjeiper: Ja, å ligge i skje er :tommelopp::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her vennen :hjerte:

Må bare komme meg litt etter "Skal vi danse". Morsomt program, men blir forbanna hver gang jeg ser det. Grusomt når jeg hører småjenter ser opp til, og håper Ailar skal vinne. Hva slags iddealer skal barn ha idag?. H*ts TV2. Alt for penger.

Nå må jeg spise litt. Kommer tilbake senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra nå. FERIE EN HEL UKE!!! Jippi ingen skal få stille krav til meg den uka.

Har bare vært skikkelig sliten siste tida. Men glemmer det nå!!

I kveld smaker jeg god vin som jeg kjøpte i nabolandet idag. Koselig tur med to venninner. Men litt for mye penger brukt. I MAT!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ferie! Det har du fortjent. DU må kose deg masse og slappe skikkelig av.

:klem:

Mat er altfor dyrt! :sukk: Jeg brukte altfor mye i går, så nå skal jeg la være å gå på butikken på en stund. Håper jeg :sjenert:

Du var til Sverige? Kjekt med en liten utflukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada fin tur. Er bare en time kjøring. Men blir ikke så ofte man tar turen allikevel. Spiste deilig lunsj og koset oss.

Ferie neste uke ja. Skulle egentlig brukes for å besøke min gamle mor, men nå er den turen utsatt til siste uken i oktober. men fant ut jeg trengte denne ferien også. Så da blir det bare hjemmeferie. Men skal bli kjempedeilig.

Du da? Fortell litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å ikke gjøre noe som helst, syns jeg :jepp: Og herlig å treffe gode venner :)

Håper du har det bra :klemmer:

Jeg er litt sånn opp og ned i humør for tiden, merker jeg. Har slitt meg litt ut med jobb og fyll og fjas og sånn. Og så har jeg ikke det beste forholdet til mine foreldre for tiden, men de stikker innom en tur på tirsdag da og så kommer mamma noen dager om et par uker, så vi får se. Jeg er kjempeglad i dem, men føler meg litt utelatt egentlig.

Men, men... Da er det godt med KG-familien :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Kjenner meg igjen. Selv om det ikke er HELT samme storyen.

Ikke for ingenting vi er her inne liksom...

Så veldig godt å ha funnet dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt, jeg finner det veldig terapeutisk å være her. Kan fortelle om alt og det er ingen som dømmer meg. Bare mange klemmer og gode ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte se Marit på NRK. Tøff dame. Tenker mest da på at hun var korrespodent i Moskva i Sovjet-tiden. Være kvinne i det sirkuset da var modig gjort. Snakker russisk flytende. Lest om henne fra den tiden og har stor respekt for den damen. Og klare reise seg etter alle problemene hun har hatt i mange år, også selvmordsforsøk, synes jeg bare er SÅ sterkt. Og hun virker klok og er god å høre på.

Skulle ønske jeg var så sterk.

Og tenk deg, her sliter vi og klager over 2-5 kilo for mye. Og hun har slanket seg NITTI kilo. Oau..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...