Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Minst mulig. Ønsket en helg helt for meg selv.

Telefonsamtale sent fredag kveld og etter det ikke prayey med NOEN.

Sovet lenge, spist, kjedet meg, sett på arbeid som skulle ha vært gjort men funnet unnskyldninger for å ikke gjøre, sett TV. søkt på internett osv osv...

Du da, noe mer spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minst mulig. Ønsket en helg helt for meg selv.

Telefonsamtale sent fredag kveld og etter det ikke prayey med NOEN.

Sovet lenge, spist, kjedet meg, sett på arbeid som skulle ha vært gjort men funnet unnskyldninger for å ikke gjøre, sett TV. søkt på internett osv osv...

Du da, noe mer spennende?

Oki :kose: Kjekt med sånn helg for seg selv innimellom da, men håper du ikke er i dårlig form :klem: Nei, jeg skrev det i rosatråden nå mener jeg,bare sett filmer, tv, besøk hos en kompis og sånne ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde du? :)

Ja :fnise: jeg trodde jeg var i min tråd og bare "takket for alle de fine kallenavnene" :hoho: så bare OPS....det var vist i faithy sin tråd...OPS..det var visst faithy som fikk det kallenavnet :hoho: Huff, følte meg nesten som man gjør om man hilser på noen som man tror hilser på en, for at de så går forbi og egentlig hilste på en som stod bak en :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :fnise: jeg trodde jeg var i min tråd og bare "takket for alle de fine kallenavnene" :hoho: så bare OPS....det var vist i faithy sin tråd...OPS..det var visst faithy som fikk det kallenavnet :hoho: Huff, følte meg nesten som man gjør om man hilser på noen som man tror hilser på en, for at de så går forbi og egentlig hilste på en som stod bak en :hoho:

Å, det har jeg gjort! Pinlig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte det ikke før det var for sent og jeg allerede hadde passert hun som vinket, snudde meg og så den som egentlig ble vinket til :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Faithy er ute og danser i prinsessekjolen sin og virkelig koser seg en tirsdagskveld :nigo: Og så rekker hun akkurat hjem til Grey's for det har jeg skjønt er viktig for noen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...