Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt garasjearbeid i dag.

Fysisk anstrengelse er bare deilig når man gjør det sammen med venner.

Men så er det å komme hjem og være bare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vell du.

Endelig helg. lang dag idag. Etter jobb var det ut å få seg en matbit sammen med noen stykker for deretter å hjelpe en kompis med å tømme en garaje. En STOR garasje med MASSE rot.

Egentlig en hyggelig jobb, men kjenner det nå både i armer og rygg. Sikkert bare sundt...

Snill du er som hjelper han da :klem:

K82 kan gi deg massasje :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"kose"

Alt bra her. Bare hatt det litt hektisk i det siste.

SÅ IRRITERT at ikke ikonene virker.

Endret av Faithy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike! Det har vart lenge da :snurt: Dumme ikoner!

Har bestemt meg for å ikke bry meg lenger.

Men innleggene mine blir vel for kjedelige da.

Vært opptatt med "kjøp" av leilighet. Har bestemt meg for å få leilighet, orker ikke lenger en påtvunget hage og stort hus. Vært på visninger og har bydd. Men fy f*n SÅ dyrt. Har hoppet av karusellen av bydere noen ganger. Får bare lete videre.

Urettferdig at en leilighet (sentrum) skal overgå en enebolig så jævlig. Er deppa og frustrert. Hater tanken på å ta opp mer lån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er så surt! Hvordan er det mulig å komme seg inn på boligmarkedet på en inntekt?? Nei, jeg ser for meg å leie til jeg evnt. flytter sammen med noen, så det kan bli lenge til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å ikke bry meg lenger.

Men innleggene mine blir vel for kjedelige da.

Vært opptatt med "kjøp" av leilighet. Har bestemt meg for å få leilighet, orker ikke lenger en påtvunget hage og stort hus. Vært på visninger og har bydd. Men fy f*n SÅ dyrt. Har hoppet av karusellen av bydere noen ganger. Får bare lete videre.

Urettferdig at en leilighet (sentrum) skal overgå en enebolig så jævlig. Er deppa og frustrert. Hater tanken på å ta opp mer lån.

Fint du er tilbake :hug:

Huff, så irriterende med de ikonene :sur:

Ja, er sykt dyrt. Vet ikke hvordan boligprisene er hos dere, her hos meg er de ikke like ille som f.eks. oslo, bergen osv. men fortsatt ganske så udreeegelig høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du er tilbake :hug:

Huff, så irriterende med de ikonene :sur:

Ja, er sykt dyrt. Vet ikke hvordan boligprisene er hos dere, her hos meg er de ikke like ille som f.eks. oslo, bergen osv. men fortsatt ganske så udreeegelig høyt!

Hei du!

Ja har vært en travel tid i det siste. Men håper og tror neste uke blir roligere.

Hva har du gjort siste tiden da? .klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du!

Ja har vært en travel tid i det siste. Men håper og tror neste uke blir roligere.

Hva har du gjort siste tiden da? .klem:

Håpe det blir roligere for deg nå da :kose:

Nei, ikke noe spes :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...