Gjest Katee Skrevet 11. september 2010 #601 Del Skrevet 11. september 2010 Ble det god mat? Man trenger noe godt etter å ha ryddet en hel garasje Deilig med helg, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 11. september 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 11. september 2010 Fortsatt garasjearbeid i dag. Fysisk anstrengelse er bare deilig når man gjør det sammen med venner. Men så er det å komme hjem og være bare meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. september 2010 #603 Del Skrevet 12. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. september 2010 #604 Del Skrevet 12. september 2010 Alt vell du. Endelig helg. lang dag idag. Etter jobb var det ut å få seg en matbit sammen med noen stykker for deretter å hjelpe en kompis med å tømme en garaje. En STOR garasje med MASSE rot. Egentlig en hyggelig jobb, men kjenner det nå både i armer og rygg. Sikkert bare sundt... Snill du er som hjelper han da K82 kan gi deg massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. september 2010 #605 Del Skrevet 12. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. september 2010 #606 Del Skrevet 14. september 2010 faithyyyyyyyyyyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. september 2010 #607 Del Skrevet 15. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. september 2010 #608 Del Skrevet 17. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 17. september 2010 #609 Del Skrevet 17. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. september 2010 #610 Del Skrevet 17. september 2010 Faithy og håper hun har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 17. september 2010 Forfatter #611 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) "kose" Alt bra her. Bare hatt det litt hektisk i det siste. SÅ IRRITERT at ikke ikonene virker. Endret 17. september 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. september 2010 #612 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Steike! Det har vart lenge da Dumme ikoner! Endret 17. september 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 17. september 2010 Forfatter #613 Del Skrevet 17. september 2010 Steike! Det har vart lenge da Dumme ikoner! Har bestemt meg for å ikke bry meg lenger. Men innleggene mine blir vel for kjedelige da. Vært opptatt med "kjøp" av leilighet. Har bestemt meg for å få leilighet, orker ikke lenger en påtvunget hage og stort hus. Vært på visninger og har bydd. Men fy f*n SÅ dyrt. Har hoppet av karusellen av bydere noen ganger. Får bare lete videre. Urettferdig at en leilighet (sentrum) skal overgå en enebolig så jævlig. Er deppa og frustrert. Hater tanken på å ta opp mer lån. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. september 2010 #614 Del Skrevet 18. september 2010 Ja, det er så surt! Hvordan er det mulig å komme seg inn på boligmarkedet på en inntekt?? Nei, jeg ser for meg å leie til jeg evnt. flytter sammen med noen, så det kan bli lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. september 2010 #615 Del Skrevet 18. september 2010 Har bestemt meg for å ikke bry meg lenger. Men innleggene mine blir vel for kjedelige da. Vært opptatt med "kjøp" av leilighet. Har bestemt meg for å få leilighet, orker ikke lenger en påtvunget hage og stort hus. Vært på visninger og har bydd. Men fy f*n SÅ dyrt. Har hoppet av karusellen av bydere noen ganger. Får bare lete videre. Urettferdig at en leilighet (sentrum) skal overgå en enebolig så jævlig. Er deppa og frustrert. Hater tanken på å ta opp mer lån. Fint du er tilbake Huff, så irriterende med de ikonene Ja, er sykt dyrt. Vet ikke hvordan boligprisene er hos dere, her hos meg er de ikke like ille som f.eks. oslo, bergen osv. men fortsatt ganske så udreeegelig høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 18. september 2010 Forfatter #616 Del Skrevet 18. september 2010 Fint du er tilbake Huff, så irriterende med de ikonene Ja, er sykt dyrt. Vet ikke hvordan boligprisene er hos dere, her hos meg er de ikke like ille som f.eks. oslo, bergen osv. men fortsatt ganske så udreeegelig høyt! Hei du! Ja har vært en travel tid i det siste. Men håper og tror neste uke blir roligere. Hva har du gjort siste tiden da? .klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. september 2010 #617 Del Skrevet 19. september 2010 Ja det er sykt dyrt å bo altså.. For ikke å snakke om å pusse opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. september 2010 #618 Del Skrevet 19. september 2010 Hei du! Ja har vært en travel tid i det siste. Men håper og tror neste uke blir roligere. Hva har du gjort siste tiden da? .klem: Håpe det blir roligere for deg nå da Nei, ikke noe spes :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. september 2010 #619 Del Skrevet 19. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 19. september 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 19. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå