Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Hvilke andre illusjoner har du om jenter, Kristian?

:)

Jeg tullet jo med det hagearbeidet da :ler:

Men andre illusjoner om jenter...tja....jeg vet ikke, har ingen andre tror jeg, "alle mine illusjoner brast pga det hagearbeidsgreiene" :ler:

Jeg har noen "sanheter" da, men de gjelder jo ikke alle jenter, så da er det mer realitet enn illusjon vil jeg si :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ kom med dem!

;)

Hmmm... ikke bli sur da :fnise: De gjelder jo ikke deg ;)

Mange jenter har en større tendens til å ønske bytte seg oppover om de har partner, enn det gutter gjør. Altså, de slanker seg 10 kg, får oppmerksomhet fra andre og dumper typen.

K82 hadde kun stolt 100% på ca 2 av 10 jenter, siden han mener at de fleste ikke er til å stole på i forhold til at de sier hva du vil høre, de setter seg selv først, og de har en underutviklet form for empati og stiller for lave personlige krav til seg selv. Altså de stiller høyere krav til at de skal ha flat mage og får dårlig selvtillit om de ikke har det, men om de f.eks. er utro mot typen så gjør ikke det noe med selvbildet deres, da har de like god selvtillit.

De fleste er mer opptatt av utseende sitt osv. enn om de får kjønnssykdommer - i alle fall ut i fra atferd og fokus på f.eks. sikker sex. Å risikere HIV det tenker de ikke på, men å risikere en bilringe pga en smultring, det var fader meg ikke aktuelt.

Jenter flest er ganske drama av seg, og det går langt i mellom hver gang en møter på en som har sine målsetninger i livet som hun er fornøyd med om innfris, og ikke baserer livet sitt og hennes "fornøyd" status på hva andre venninner, tv osv. måtte si at hun bør gjøre.

De søker gjerne stadig etter gresset på den andre siden av gjerdet.

Jenter lyver mye ( :skratte: )

Men gjelder ikke deg som sagt Al, og kunne sagt det samme om mange gutter da :ler:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke sur jeg :) Det er jo mye sant i det du skriver. Jeg skal ikke nekte for det. Jeg er en jente som liker gutter bedre fordi jeg syns jenter er for mye drama. (Gjett hvor glad jeg ble da jeg fikk vite at fra nå av er det ingen andre jenter enn Al på skiftet sitt i helgene :nigo:)

Men hvis du kan stole på 8 av 10 jenter så stoler du vel på ganske mange? Al er trøtt og tenker kanskje feil her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke sur jeg :) Det er jo mye sant i det du skriver. Jeg skal ikke nekte for det. Jeg er en jente som liker gutter bedre fordi jeg syns jenter er for mye drama. (Gjett hvor glad jeg ble da jeg fikk vite at fra nå av er det ingen andre jenter enn Al på skiftet sitt i helgene :nigo:)

Men hvis du kan stole på 8 av 10 jenter så stoler du vel på ganske mange? Al er trøtt og tenker kanskje feil her :fnise:

Nei, jeg skrev feil, jeg mente 2 av 10 :)

Al er :tommelopp: jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De beste vennene mine er av hankjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste vennene mine er av hankjønn.

Det er så greit med guttevenner. Alt kommer frem i lyset. Alt blir ferdigsnakket. Mindre drama. Man kan si hva man vil (nesten). Krangler man så er det over når det er over. Det dras ikke ut i det uendelige :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alyah: NESTEN alt ja, vi sier ikke hvem av venninnene vi egentlig kunne tenke oss å tafse litt på :lur:

Jeg har hørt rykter om at det ikke går an å være venner (altså en gutt og en jente). Vil det si at det alltid er en av oss som vil tafse?? :klø: Så hvis jeg ikke kunne tenke meg å hoppe til køys med en av mine kompiser så vil han egentlig hoppe med meg?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt rykter om at det ikke går an å være venner (altså en gutt og en jente).

Jeg tror jeg vet hvem du har hørt det fra :ler:

Vil det si at det alltid er en av oss som vil tafse?? :klø: Så hvis jeg ikke kunne tenke meg å hoppe til køys med en av mine kompiser så vil han egentlig hoppe med meg?

:fnise:

Nei, det blir litt for enkelt. Bare litt mange damer som er litt for naive når det gjelder hvorfor enkelte menn er snille :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg vet hvem du har hørt det fra :ler:

Fortell, fortell :nigo:

Nei, det blir litt for enkelt. Bare litt mange damer som er litt for naive når det gjelder hvorfor enkelte menn er snille :ler:

:fnise: Godt å høre egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titter innom min kjære FaithyFaith :klem: Hvordan går det?

Alt vell du.

Endelig helg. lang dag idag. Etter jobb var det ut å få seg en matbit sammen med noen stykker for deretter å hjelpe en kompis med å tømme en garaje. En STOR garasje med MASSE rot.

Egentlig en hyggelig jobb, men kjenner det nå både i armer og rygg. Sikkert bare sundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...