kristian82 Skrevet 15. april 2010 #41 Del Skrevet 15. april 2010 Jo, takk Mia bare bra. Ser det er en stund siden jeg har vært innom her. Vært å sett den snille mannen på kino i dag. Morsom film. I morgen er det frisørdame. Trenges. "Plutselig" er håret ute av fasong, ingenting hjelper. Åssen hår har du da? Frisyre lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 15. april 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 15. april 2010 Åssen hår har du da? Frisyre lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. april 2010 #43 Del Skrevet 15. april 2010 Åssen hår har du da? Frisyre lissom Litt sjalu? Litt vanskelig for å få formet frisyre? Jeg ble kjempefin, skal jeg si deg. Måtte nesten betale barnebillett på bussen hjem etterpå Men jammen koster det. Fysj og fysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 15. april 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 15. april 2010 Hva mener du K82 har fantastisk hår han, for tenk. Kan formes i mange ulike frisyrer. Ja, de sier det om "hentefrisyre" He he. Nei jeg ble faktisk veldig fornøyd. Forresten, klippet det slik at det nå akkurat ligger på skuldrene Er jo bra at man blir fornøyd når man må ut med så mye cash. Fredag i morgen. Skal huske å ta med ID når jeg går på Polet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. april 2010 #45 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Jeg skal på bowling i morgen med noen kolleger. Da jeg var 21 måtte jeg vise leg der.. det er 18-årsgrense på kveldstid.. så kanskje lurt å holde leg'en klar i morgen også da.. Endret 16. april 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. april 2010 #46 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, de sier det om "hentefrisyre" He he. Nei jeg ble faktisk veldig fornøyd. Forresten, klippet det slik at det nå akkurat ligger på skuldrene Er jo bra at man blir fornøyd når man må ut med så mye cash. Fredag i morgen. Skal huske å ta med ID når jeg går på Polet. mener du k82 har hentesveis? Fin lengde det da. Ja, jeg blir egentlig sjelden 100% fornøyd hos frisøren. Hvor gammel er du egentlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. april 2010 #47 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, de sier det om "hentefrisyre" He he. Nei jeg ble faktisk veldig fornøyd. Forresten, klippet det slik at det nå akkurat ligger på skuldrene Er jo bra at man blir fornøyd når man må ut med så mye cash. Fredag i morgen. Skal huske å ta med ID når jeg går på Polet. mener du k82 har hentesveis? Fin lengde det da. Ja, jeg blir egentlig sjelden 100% fornøyd hos frisøren. Hvor gammel er du egentlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 16. april 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Selvfølgelig mente jeg hentesveis. Var nok litt opptatt av "frisyre" på grunn av at det har svirret rundt i hodet mitt lenge. Fra å ha hatt langt hår i mange år ble det forandring å klippe det. Men er glad i dag. Ble kjempefin. Veldig godt å få skryt av de rundt en. Godt råd: Ta tak i det (hentesveis eller ikke). Slapp vise ID på polet. Hadde vel egentlig ikke trodd annet. Men nå må jeg finne noen å med. Noen som melder seg? Endret 16. april 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. april 2010 #49 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg skulle gjerne, men jeg har litt hodepine akkurat nå... Får vel stappe i meg noe mer painkillers før jeg legger meg.. painkillers + alkohyler = :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. april 2010 #50 Del Skrevet 17. april 2010 Selvfølgelig mente jeg hentesveis. Var nok litt opptatt av "frisyre" på grunn av at det har svirret rundt i hodet mitt lenge. Fra å ha hatt langt hår i mange år ble det forandring å klippe det. Men er glad i dag. Ble kjempefin. Veldig godt å få skryt av de rundt en. Godt råd: Ta tak i det (hentesveis eller ikke). Slapp vise ID på polet. Hadde vel egentlig ikke trodd annet. Men nå må jeg finne noen å med. Noen som melder seg? Men er jo fortsatt langt om det er til skuldrene da? Jeg har ikke hentesveis. Jeg har veldig fint hår. Det sier Mamma men også fått skryt av det fra mer uavhengige yngre jenter - så det så. :gjeiper: Jeg danser ikke så meget. Dikt skal komme i rosa tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. april 2010 #51 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Det var kjempefine dikt!! Endret 18. april 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 20. april 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 20. april 2010 Snuffs. Forkjøla Godt noen synes synd på meg(meg selv) Nei, Faithy. Stram deg opp.Du er ei tøffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. april 2010 #53 Del Skrevet 21. april 2010 Snuffs. Forkjøla Godt noen synes synd på meg(meg selv) Nei, Faithy. Stram deg opp.Du er ei tøffa Ikke bli for tøff da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. april 2010 #54 Del Skrevet 21. april 2010 Det er lov å synes synd på seg selv iblant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. april 2010 #55 Del Skrevet 21. april 2010 Det er lov å synes synd på seg selv iblant!! Jeg syns synd på meg selv nesten daglig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. april 2010 #56 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg synes det er trist at Gustav Lorentzen er død! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 21. april 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg også. Veldig trist. I tillegg kjenner jeg pårørende til politimannen som ble drept i kveld. Trist kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. april 2010 #58 Del Skrevet 21. april 2010 Uff så trist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 21. april 2010 Forfatter #59 Del Skrevet 21. april 2010 gjorde godt med litt trøst. Natta til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 21. april 2010 #60 Del Skrevet 21. april 2010 Så trist, enig Ludvigsen var en fin mann, og det var sikkert han politimannen og. God bedring da, Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå