Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #541 Del Skrevet 3. september 2010 Er du sint, faithy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. september 2010 Forfatter #542 Del Skrevet 3. september 2010 Nei slett ikke. Ser det var en setning jeg skrev som ikke jeg heller skjønte hva jeg mente he he he. Ble hurtig dusj etter hjemkomst og svar på "tidl. innkommet samtale" Jeg brøt opp fordi jeg liksom hadde fått nok med "1000 000 folk" rundt meg fra tidlig i morges. Liker å ha alenetid. Og så ville jeg ikke ødelegge stemninga med "adjø". Er jo hyggelig at folk savner en, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #543 Del Skrevet 3. september 2010 Ah, okei. Bra du ikke er sint Alenetid er gull verdt, syns nå jeg. Jeg liker å ha muligheten til å kunne rømme av gårde og bare være for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. september 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 3. september 2010 Da er vi ganske like, du ikonløse. Hva har du gjort denne feriedage? Bedre av forkjølelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #545 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er litt bedre, min ikonløse venn Jeg har vært på bytur med min mor, hentet Broren hjem til helgen, sett en film og ellers gjort veldig lite. Tenk at på mandag er det over! Ik! Da skal jeg på jobb igjen. Grugleder meg Du da? Foruten å snike deg vekk fra folkene dine Der var en til! : fnise : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #546 Del Skrevet 3. september 2010 Fikk du PM-en min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. september 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, tusen takk. Du er et unikum... Hadde du så kort ferie? Hatt ferie tidliger i sommer, eller gjemmer du uker til senere i år? (fikk tlf.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #548 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg har hatt 2 nå, har hatt 2 tidligere i vår og så skal jeg ha 1 uke i vinter Men til neste år skal jeg ha minst 3 uker sammenhengende, tenker jeg Nå har jeg liksom nettopp kommet inn i at jeg har ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. september 2010 Forfatter #549 Del Skrevet 3. september 2010 Skjønner. Egentlig greit å splitte opp ferien. Men samtidig er det STOR forskjell å ha 2 og ha 3 uker sammenhengede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. september 2010 #550 Del Skrevet 4. september 2010 Truer du meg??? Neida Bare Kristian.. Når han truer meg, så skal han få se hva jeg duger til!! :reddreddredd: Ja, jeg tror du er en tøffing, Mia Men det er nok Kristian også :jepp :rope FIGHT, FIGHT, FIGHT :sjenert Neida På noen områder er jeg as though as they come, på andre områder er jeg myk som en nedslitt dunpute Nei jeg tror vi sier PEACE! Da tør han kanskje å komme fram igjen.. :fnise Går det bra Faithy?? Skjønner den, DIGG med alene tid vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 4. september 2010 Forfatter #551 Del Skrevet 4. september 2010 Ikke sant. Er glad i vennene mine jeg. Men ikke alle skjønner at man trenger alenetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. september 2010 #552 Del Skrevet 4. september 2010 Ikke sant. Er glad i vennene mine jeg. Men ikke alle skjønner at man trenger alenetid. Skjønner godt hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 4. september 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 4. september 2010 Har litt lite energi til hjemmebruk. Og har fakisk en hage som er mitt ansvar. De som kjenner meg skjønner sikkert det er mitt ansvar.... he he. HATER hagearbeid, men i morgen blir jeg nødt til å gjøre masse for å forberede vinteren. Så må nok legge meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. september 2010 #554 Del Skrevet 4. september 2010 :blomst: *fikser hagen for Faithy* til Kristian Dunpute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2010 #555 Del Skrevet 4. september 2010 Så godt at du kom fram igjen Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. september 2010 #556 Del Skrevet 4. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2010 #557 Del Skrevet 4. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. september 2010 #558 Del Skrevet 4. september 2010 Har litt lite energi til hjemmebruk. Og har fakisk en hage som er mitt ansvar. De som kjenner meg skjønner sikkert det er mitt ansvar.... he he. HATER hagearbeid, men i morgen blir jeg nødt til å gjøre masse for å forberede vinteren. Så må nok legge meg nå. Huff, jeg som trodde alle jenter elsket å stelle i hagen. :blomst: *fikser hagen for Faithy* til Kristian Dunpute Så godt at du kom fram igjen Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2010 #559 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg hater å stelle i hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. september 2010 #560 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg hater å stelle i hagen K82 ber Mia innstendig om å løfte på joggebuksestrikken å se om hun virkelig er en jente. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå