Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så snille dere er :klemmer:

Vært en tøff uke. Mistet en person som har stått meg veldig nær i mange år. Men tiden var vel kommet og det var ikke overraskende. Men vondt er det likevel. Og noen ganger er det best at det tar en slutt. Men men, livet går videre.

Hvilken konkurranse er det egentlig dere prater om? Har ikke fått orientere meg enda. Må sove nå, men skal se nærmere på det i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: :troest: Håper du har det bra :klem:

Konkurransen i hog sin tråd er visst en rumpekonkurranse (og Al er påmeldt gitt :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen: Det går bra foreløpig! :klem:

:natti: Håper du får sove godt i natt!! :klemmer:

Takk. Skulle vel egentlig ha lagt meg for lenge siden, men det er så utrolig godt å sitte her i stillhet og gjøre AKKURAT hva jeg vil,etter å ha hatt masse folk og styr rundt seg den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er :klemmer:

Vært en tøff uke. Mistet en person som har stått meg veldig nær i mange år. Men tiden var vel kommet og det var ikke overraskende. Men vondt er det likevel. Og noen ganger er det best at det tar en slutt. Men men, livet går videre.

Hvilken konkurranse er det egentlig dere prater om? Har ikke fått orientere meg enda. Må sove nå, men skal se nærmere på det i morgen.

Oi, så trist :troest: :troest: :hug:

Det er en rompekonkurranse i hog sin tråd. Du må gjerne også delta :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så trist :troest: :troest: :hug:

Det er en rompekonkurranse i hog sin tråd. Du må gjerne også delta :lur:

Verten er ikke tilstede. Får vente på invitasjon, vet du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verten er ikke tilstede. Får vente på invitasjon, vet du :ler:

Du må bringe med deg din A-game, konkurransen er hard faithy :nigo: Og :flekke: må igjennom mange tester før en verdig vinner kåres :fnise:

Jeg syns å huske at alle som skriver i boken til hog er påmeldt (bindende sådan!) Så du trenger ikke invitasjon

:nigo:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da. Men blir litt urettferdig når jeg ennå mangler ikoner. Går det bra at jeg sender inn bilde? Eller???

Vil jo ikke overgå de andre helt da, hihihi :ler:

Mennnn,,, advarer de andre jentene :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns denne rumpekonkurransen virkelig får konkurranseinstinktet til KG-jentene til å våkne noe så inni granskauvven (sic) :opplyser:

;)

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns denne rumpekonkurransen virkelig får konkurranseinstinktet til KG-jentene til å våkne noe så inni granskauvven (sic) :opplyser:

;)

Skal bli morsomt i etterkant å sette gutta på prøve!! Hva skal vi få dem til å konkurere med,, mon tro,, ;)

Vi får tenke godt etter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei da. Men blir litt urettferdig når jeg ennå mangler ikoner. Går det bra at jeg sender inn bilde? Eller???

Vil jo ikke overgå de andre helt da, hihihi :ler:

Mennnn,,, advarer de andre jentene :rompe:

Det er tillatt ja :regler::)

Det er også personlig oppmøte plikt til de delene av konkuransen som går mer i dybden på :flekke::rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...