Gå til innhold

Faithys dagbok


Faithy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei,skulle vel skrevet gruer istedetfor gruet. :sjenert:

Bursdag er stas :strix: Hmmm...mulig det er seeeent for k82 sin hjerne..men :klø: Begynner på i ?

i***ner :klø: Jeg forstår ikke hva du mener :sjenert: Si det da :hoppe: ?

Kristian da. Hva er det jeg mangler? I..ner.

Ledetråd : Antall prikke angir manglende bokstaver. He he.....

Vet du tullet. Natta, sjarmøren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...i-spin-ner...?

:klø:

For å si det mildt, ikke det beste ønsket jeg kunne hatt. Vel, billig for dere ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da kan du ikke ha det godt K! :klem:

Når har du bursdag Faithy?

:helen:

I-skremmaskin-ner??

I-ppelsi-ner?? Ååå, det skulle begynt på A :grine: Jeg får det ikke til!!

:troest::kose::klem:

:helen:

Kristian da. Hva er det jeg mangler? I..ner.

Ledetråd : Antall prikke angir manglende bokstaver. He he.....

Vet du tullet. Natta, sjarmøren!!

Takk takk :klem:

Nei, seriøst, jeg skjønte ikke at det var en Indianer :klø: Hvorfor ønsker du deg det da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

:helen:

Takk takk :klem:

Nei, seriøst, jeg skjønte ikke at det var en Indianer :klø: Hvorfor ønsker du deg det da? :ler:

De har fine fjær og er flink med mascara, lager sexye ughuer og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har fine fjær og er flink med mascara, lager sexye ughuer og...

:skratte::hoho:

Akkurat det vet jeg ikke om jeg kan klare å skaffe altså :lete: Hadde du enda bare ville hatt en cowboy, så hadde det vært litt lettere. :kose:

Nå skal jeg se film.

Snakkes Faithy, KeepOnRockingWithYourPantsDownAndYourEyesClosedNervouslyWaitingOnTheIndianDreamMan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*k82 stiller seg i sofaen, sikter mot vinduskarmen og "vanner" blomstene til Faithy...Opss....jaja..det tørker vel...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*k82 stiller seg i sofaen, sikter mot vinduskarmen og "vanner" blomstene til Faithy...Opss....jaja..det tørker vel...*

:regler:

Skal general Al rapportere deg til moddene??! :kjefte:

Be pent om unnskyldning nå, mon capitan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, faithy, har du forresten prøvd og slette cookiesene dine? Helt nederst på siden din her, rett ovenfor den reklameboksen så står det 'slett mine cookies'. Det gjorde jeg da mine plutselig forsvant.

Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så slem?

Liker ikke tisselukt og har nettopp vasket-

Nå fikk jeg dårlig samvittighet. :sjenert: Unnskyld Faithy, jeg skal ikke gjøre det noe mer. :dagens-rose: som trøst.

:regler:

Skal general Al rapportere deg til moddene??! :kjefte:

Be pent om unnskyldning nå, mon capitan!

Neeeeei :sjenert: Ikke gjør det :pls: Ja, har sagt unnskyld, skal tørke og vaske litt i vinduskarmen hennes også, og på sofaen, og på teppet, og på stuebordet. ( :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå fikk jeg dårlig samvittighet. :sjenert: Unnskyld Faithy, jeg skal ikke gjøre det noe mer. :dagens-rose: som trøst.

Neeeeei :sjenert: Ikke gjør det :pls: Ja, har sagt unnskyld, skal tørke og vaske litt i vinduskarmen hennes også, og på sofaen, og på teppet, og på stuebordet. ( :hoho: )

Attaboy! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, faithy, har du forresten prøvd og slette cookiesene dine? Helt nederst på siden din her, rett ovenfor den reklameboksen så står det 'slett mine cookies'. Det gjorde jeg da mine plutselig forsvant.

Håper det ordner seg :)

Takk for forsøk på hjelp Al. Prøvd det før og i dag også etter jeg fikk ditt råd. Resultat: Faller helt ut, må logge meg inn på nytt, be om nytt passord med masse komplikasjoner.

Endelig inne igjen, men det å prøve å slette cookies, gjør jeg ikke flere ganger.

Er flere som plages med dette, ser jeg, men moderator står hjelpesløs. Vel, vel, forhåpentligvis kommer de "PLUTSELIG" tilbake, slik de har gjort 3-4 ganger tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...