mia83 Skrevet 4. august 2010 #361 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Endret 4. august 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 4. august 2010 Forfatter #362 Del Skrevet 4. august 2010 Nei,skulle vel skrevet gruer istedetfor gruet. Bursdag er stas Hmmm...mulig det er seeeent for k82 sin hjerne..men :klø: Begynner på i ? i***ner :klø: Jeg forstår ikke hva du mener Si det da ? Kristian da. Hva er det jeg mangler? I..ner. Ledetråd : Antall prikke angir manglende bokstaver. He he..... Vet du tullet. Natta, sjarmøren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 4. august 2010 Forfatter #363 Del Skrevet 4. august 2010 ...i-spin-ner...? :klø: For å si det mildt, ikke det beste ønsket jeg kunne hatt. Vel, billig for dere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 4. august 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 4. august 2010 Indianer! JJAAAAA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2010 #365 Del Skrevet 4. august 2010 Uff, da kan du ikke ha det godt K! Når har du bursdag Faithy? I-skremmaskin-ner?? I-ppelsi-ner?? Ååå, det skulle begynt på A Jeg får det ikke til!! Kristian da. Hva er det jeg mangler? I..ner. Ledetråd : Antall prikke angir manglende bokstaver. He he..... Vet du tullet. Natta, sjarmøren!! Takk takk Nei, seriøst, jeg skjønte ikke at det var en Indianer :klø: Hvorfor ønsker du deg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 4. august 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 4. august 2010 Takk takk Nei, seriøst, jeg skjønte ikke at det var en Indianer :klø: Hvorfor ønsker du deg det da? De har fine fjær og er flink med mascara, lager sexye ughuer og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2010 #367 Del Skrevet 4. august 2010 De har fine fjær og er flink med mascara, lager sexye ughuer og... Akkurat det vet jeg ikke om jeg kan klare å skaffe altså Hadde du enda bare ville hatt en cowboy, så hadde det vært litt lettere. Nå skal jeg se film. Snakkes Faithy, KeepOnRockingWithYourPantsDownAndYourEyesClosedNervouslyWaitingOnTheIndianDreamMan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. august 2010 #368 Del Skrevet 5. august 2010 Også er de fine på håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 6. august 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 6. august 2010 VIL HA IKONENE MINE TILBAK!!! DÅRLIGE IT-FOLK I ADMIN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. august 2010 #370 Del Skrevet 7. august 2010 *k82 stiller seg i sofaen, sikter mot vinduskarmen og "vanner" blomstene til Faithy...Opss....jaja..det tørker vel...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. august 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 7. august 2010 Hvorfor er du så slem? Liker ikke tisselukt og har nettopp vasket- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. august 2010 Forfatter #372 Del Skrevet 7. august 2010 Jippii!! Hogwash har en fin ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 #373 Del Skrevet 7. august 2010 Guddagen i bokji Noen har allerede vannet blomstene dine ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2010 #374 Del Skrevet 7. august 2010 *k82 stiller seg i sofaen, sikter mot vinduskarmen og "vanner" blomstene til Faithy...Opss....jaja..det tørker vel...* Skal general Al rapportere deg til moddene??! Be pent om unnskyldning nå, mon capitan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2010 #375 Del Skrevet 7. august 2010 Du, faithy, har du forresten prøvd og slette cookiesene dine? Helt nederst på siden din her, rett ovenfor den reklameboksen så står det 'slett mine cookies'. Det gjorde jeg da mine plutselig forsvant. Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. august 2010 #376 Del Skrevet 7. august 2010 Hvorfor er du så slem? Liker ikke tisselukt og har nettopp vasket- Nå fikk jeg dårlig samvittighet. Unnskyld Faithy, jeg skal ikke gjøre det noe mer. som trøst. Skal general Al rapportere deg til moddene??! Be pent om unnskyldning nå, mon capitan! Neeeeei Ikke gjør det Ja, har sagt unnskyld, skal tørke og vaske litt i vinduskarmen hennes også, og på sofaen, og på teppet, og på stuebordet. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2010 #377 Del Skrevet 7. august 2010 Nå fikk jeg dårlig samvittighet. Unnskyld Faithy, jeg skal ikke gjøre det noe mer. som trøst. Neeeeei Ikke gjør det Ja, har sagt unnskyld, skal tørke og vaske litt i vinduskarmen hennes også, og på sofaen, og på teppet, og på stuebordet. ( ) Attaboy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 7. august 2010 Forfatter #378 Del Skrevet 7. august 2010 Du, faithy, har du forresten prøvd og slette cookiesene dine? Helt nederst på siden din her, rett ovenfor den reklameboksen så står det 'slett mine cookies'. Det gjorde jeg da mine plutselig forsvant. Håper det ordner seg Takk for forsøk på hjelp Al. Prøvd det før og i dag også etter jeg fikk ditt råd. Resultat: Faller helt ut, må logge meg inn på nytt, be om nytt passord med masse komplikasjoner. Endelig inne igjen, men det å prøve å slette cookies, gjør jeg ikke flere ganger. Er flere som plages med dette, ser jeg, men moderator står hjelpesløs. Vel, vel, forhåpentligvis kommer de "PLUTSELIG" tilbake, slik de har gjort 3-4 ganger tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. august 2010 #379 Del Skrevet 7. august 2010 Å, så irriterende Håper på et mirakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. august 2010 #380 Del Skrevet 8. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå