kristian82 Skrevet 22. juli 2010 #321 Del Skrevet 22. juli 2010 Høres herlig ut Faithy! Ikke tissinga til Kristian da.. Jeg har lenge tenkt og stikke innom, men jeg har hatt det så travelt *gir k82 et olmt blikk og ber han skjerpe seg* Fy, fy, lille gutt. Dette kan du gjøre i din egen tråd! Ikke vær så streng da Al Koselig med besøk. travelt jeg også for tiden, selv om jeg ennå har ferie. Vet ikke hva vi skal gjøre med Kristian. Antar han trenger en storrengjøring hjemme ho seg selv? Vi kan sende noen dit med . Kanskje Hogen? Så får vi se hvordan tilstanden er i hans vinduskarmer. Jeg tør ikke vise dere vinduskarmene, her er fra pc-plassen hans: Omg :dåne: hvordan fikk du tatt bilde hos meg???? Har forstått det sånn på Kristian ja, da har du kanskje ikke fått med deg at jeg også gjør det? Faithy vil ikke ha noe mer med oss å gjøre K82 røyker, men det er nok ikke bare sigaretter du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2010 #322 Del Skrevet 22. juli 2010 Omg :dåne: hvordan fikk du tatt bilde hos meg???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. juli 2010 #323 Del Skrevet 23. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juli 2010 #324 Del Skrevet 23. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. juli 2010 #325 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvem tok bilde av nerderommet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #326 Del Skrevet 26. juli 2010 Hvem tok bilde av nerderommet mitt Skulle visst ikke oppmuntret hogwashen til det med kameraet. Nå drar han rundt til alle vennene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. juli 2010 #327 Del Skrevet 27. juli 2010 Innom med en til snille Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #328 Del Skrevet 27. juli 2010 Innom med en til snille Faithy Takk for det Kristian Leste ikke dette før nå og det er jeg glad for. Akkurat nå jeg trengte det. Tror jeg køyer og prøver å få God natt og morgendag til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. juli 2010 #329 Del Skrevet 28. juli 2010 Takk for det Kristian Leste ikke dette før nå og det er jeg glad for. Akkurat nå jeg trengte det. Tror jeg køyer og prøver å få God natt og morgendag til deg. Du fortjener det Håper du sover godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #330 Del Skrevet 28. juli 2010 Du fortjener det Håper du sover godt Sovnet da til slutt. I dag har det vært travelt med forskjellige ting. Nå skal det bli godt å legge seg. Tidlig opp i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #331 Del Skrevet 29. juli 2010 Sovnet da til slutt. I dag har det vært travelt med forskjellige ting. Nå skal det bli godt å legge seg. Tidlig opp i morgen. Håpe du får en god nattssøvn da Er du tilbake på jobb nå,eller andre gjøremål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #332 Del Skrevet 30. juli 2010 Håpe du får en god nattssøvn da Er du tilbake på jobb nå,eller andre gjøremål? Jobbet en uke alt. Godt med helg. (og så var ikonene borte igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. juli 2010 #333 Del Skrevet 30. juli 2010 Jobbet en uke alt. Godt med helg. (og så var ikonene borte igjen) Såpass ja KOse deg i helga da Mistet de igjen :dåne: Fyf så irriterende!!!! Fin ny avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. juli 2010 #334 Del Skrevet 31. juli 2010 Faithy..ikke gå alene i mørket da Hvorfor er du lei deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #335 Del Skrevet 31. juli 2010 Faithy..ikke gå alene i mørket da Hvorfor er du lei deg ? Finfin tur som gjorde godt. Så ingen skumle typer. Hvorfor lei meg? Du vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. juli 2010 #336 Del Skrevet 31. juli 2010 Finfin tur som gjorde godt. Så ingen skumle typer. Hvorfor lei meg? Du vet... Oki, bra det i alle fall Nei, du mener vel ikke for ikonene? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #337 Del Skrevet 31. juli 2010 Oki, bra det i alle fall Nei, du mener vel ikke for ikonene? :klø: Ikonene? Nei det er bare irriterende. Ville vært godt om det bare var det. Mennnn.... noe skal det vel alltid være? Skitt au. Nå VIL jeg bare være GLAD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. august 2010 #338 Del Skrevet 1. august 2010 Ikonene? Nei det er bare irriterende. Ville vært godt om det bare var det. Mennnn.... noe skal det vel alltid være? Skitt au. Nå VIL jeg bare være GLAD!!! Ja, veldig lett for å være et eller annet ja Du vil ikke si hva det er ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. august 2010 #339 Del Skrevet 1. august 2010 Titter innom for å høre hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 1. august 2010 Forfatter #340 Del Skrevet 1. august 2010 Takk for det. Jo takk bare bra. Har vært en litt lang og kjedelig helg. Dårlig vær og litt for mye tid til tankespinn. Men slik er det nå bare av og til. nå skulle jeg ha lagt meg for lenge siden. Skal opp kl 7 i morgen. Jobben kaller og det er egentlig godt. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå