Gjest hogwash Skrevet 21. mai 2010 #201 Del Skrevet 21. mai 2010 Det kan vi lures oss grønne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 21. mai 2010 Det kan vi lures oss grønne på Tror ikke grønnfargen kler deg. Få som kler den. Ellers er jeg sur for å ha mistet uttrykksikonene. Skjedd meg en gang før og da fikk jeg hjelp fra "Admin". Ser det er mange som har samme problem som meg, men nå kan de plutselig ikke ordne det. (Se ris - ros ). Er litt merkelig at flere har det som meg: Ok på den stasjonere Pcen, men borte på laptopen. Du for prøve få meg i godt humør. Men pleace.. ikke iskrem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. mai 2010 #203 Del Skrevet 22. mai 2010 Fokuser på London og ikke på ikonene Håper du har det fint der borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mai 2010 #204 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor er du oppe så sent når du har fri? Du burde snu døgnet igjen når du har fri vet du. Så du orker å være litt sosial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #205 Del Skrevet 22. mai 2010 Fokuser på London og ikke på ikonene Håper du har det fint der borte! Drar ikke før torsdag. Og da UTEN laptop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. mai 2010 #206 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor er du oppe så sent når du har fri? Du burde snu døgnet igjen når du har fri vet du. Så du orker å være litt sosial Kanskje jeg var oppe så sent nettopp fordi jeg var sosial? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #207 Del Skrevet 22. mai 2010 God pinse til dere alle. smil smil smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. mai 2010 #208 Del Skrevet 22. mai 2010 God pinse til dere alle. smil smil smil Ligemåde. God tur. Du må ordne smilies når du kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #209 Del Skrevet 22. mai 2010 Ligemåde. God tur. Du må ordne smilies når du kommer hjem. Vil du ikke være vennen min dersom jeg ikke får smilies? Ikke min skyld. Er hvist et generelt problem etter "moderniseringen" av KG. Bare se på RIS-ROS. Ellers skal jeg ikke dra før torsdag. "suss#" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #210 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Nå er kofferten pakket. I morgen kveld forlater jeg stua med nesen pekt mot London. Skal bli godt å komme bort. Men så er spørsmålet: Hvordan blir været? Riktige klær pakket? Huff, og det bare for 4 dager, hmm... Endret 25. mai 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. mai 2010 #211 Del Skrevet 25. mai 2010 Vil du ikke være vennen min dersom jeg ikke får smilies? Ikke min skyld. Er hvist et generelt problem etter "moderniseringen" av KG. Bare se på RIS-ROS. Ellers skal jeg ikke dra før torsdag. "suss#" Jo, vil såklart være vennen din for det da. Goood tur Kos deg masse Men ikke for mye, å gå alene i mørke skumle London gater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #212 Del Skrevet 25. mai 2010 Jo, vil såklart være vennen din for det da. Goood tur Kos deg masse Men ikke for mye, å gå alene i mørke skumle London gater Drar selvfølgelig ikke alene. Blir nok godt passet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. mai 2010 #213 Del Skrevet 25. mai 2010 Drar selvfølgelig ikke alene. Blir nok godt passet på Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mai 2010 #214 Del Skrevet 26. mai 2010 Håper du koser deg masse Faithy! Jeg vil også til London... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. mai 2010 #215 Del Skrevet 28. mai 2010 Håper du koser deg masse Faithy! Jeg vil også til London... Mhm, kos deg masse faitzteryniniza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mai 2010 #216 Del Skrevet 28. mai 2010 Gleder oss til referat når du kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #217 Del Skrevet 31. mai 2010 Tilbake etter en trivelig og travel lang weekand. Heldigvis tatt meg fri i dag så det ble mye soving idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 31. mai 2010 #218 Del Skrevet 31. mai 2010 Tilbake etter en trivelig og travel lang weekand. Heldigvis tatt meg fri i dag så det ble mye soving idag. Så bra Fortell litt da. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. juni 2010 #219 Del Skrevet 1. juni 2010 Vi vil ha reisebrev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #220 Del Skrevet 1. juni 2010 Reisebrev? Var nå bare der i 3 dager da. Og det med en venninne som ikke hadde vært i London før. Så det ble IGJEN å oppleve/se de mest kjente severdighetene. Men ble jo noe shopping og selvfølgelig "Phantom of the Opera". DET var en stor opplevelse. Skulle gjerne opplevd det igjen på den erverdige, noe loslitte "Her Magesty¨s Theatre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå