Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

Ass skulle være rompe da! :fnise: Vis meg rompa!

:hoho:

Her er den :flekke: den er ganske liten, egentlig. *k82 snur seg rundt og titter ned på rompa si*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Faithy blir dessverre borte en stund av personlige grunner, hjelp meg gjerne å holde tråden varm og vanne blomstene (nei, ikke du K82)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faithy blir dessverre borte en stund av personlige grunner, hjelp meg gjerne å holde tråden varm og vanne blomstene (nei, ikke du K82)

:hakeslepp: *k82 pakker lillemann tilbake i boxeren og drar på seg buksene igjen* :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*setter opp elektrisk gjerde så K82 får svi hvis han sniker seg inn*

ææææææææææææææææu :grine: nå fikk jeg en elektrisk lillemann :grine: hvordan skal dette gå :dåne: Shit så vondt det hadde vært :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: elektrisk lillemann.. :hoho:

:bigfoot: og en kompis klarte faktisk å få en fyr til å tisse på et strømgjerde to ganger etter hverandre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først fikk de han til å tisse på gjerdet og da fikk han jo seff støt. Så tisset :bigfoot: på gjerdet da en annen hadde koblet av strømmen uten at han første så det.

Og da prøvde han en gang til.. og da var han andre kjapp til å koble på strømmen igjen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hogwash

Jeg har tisset på strømgjerde :opplyser:

Vondt, men ikke så vondt som jeg trodde på forhånd.

*vanne kaktusene for tredje dag på rad*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: elektrisk lillemann.. :hoho:

:bigfoot: og en kompis klarte faktisk å få en fyr til å tisse på et strømgjerde to ganger etter hverandre! :ler:

Mhm, sånn som man har show med..jenter kommer fra land og strand for å beskue k82 sitt show som heter "my electric litleman". Alle får ta på den osv. :skratte:

Seriøst? :hoho:

Først fikk de han til å tisse på gjerdet og da fikk han jo seff støt. Så tisset :bigfoot: på gjerdet da en annen hadde koblet av strømmen uten at han første så det.

Og da prøvde han en gang til.. og da var han andre kjapp til å koble på strømmen igjen.. :ler:

:dåne: :ler: Det var slemt ;)

Jeg har tisset på strømgjerde :opplyser:

Vondt, men ikke så vondt som jeg trodde på forhånd.

*vanne kaktusene for tredje dag på rad*

Hvordan i all verden tørte du det? :hakeslepp:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...