Gå til innhold

Faithys dagbok

Faithy

Anbefalte innlegg

Ja, spansk er så fint :strix:

Jeg fikk meg en visuell mini-norsk-spansk-ordbok til bursdagen så nå skal jeg friske opp litt i spanskkunnskapene :)

Dumme ikoner!! :sur:

Hvor lærte du spansk?

Kan kanskje spørre deg dersom jeg lurer på noe underveis?

Kan "litt" fransk, og føler det hjelper litt, både gramatisk og ordmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bare spørre, men jeg husker veldig lite. Tok spansk på gymnaset og det er lenge siden det :fnise:

Ja, fransk og spansk har nok en del likheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare spørre, men jeg husker veldig lite. Tok spansk på gymnaset og det er lenge siden det :fnise:

Ja, fransk og spansk har nok en del likheter :)

Og jeg tok fransk på gymnaset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: tok ingen språk på gymnaset jeg, hadde nok av de andre fagene :nigo:

Hvilke fag tok du da? Hvilkem retning tok du?

Jeg angrer på at jeg ikke har lært meg mere språk. Ble bare muntlig fransk, fordi jeg valgte mer realfag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du skriftlig fransk?

Hadde fransk 3 år ja, å ja :klø: man skulle jo lære skriftlig og muntlig fransk. Aldri hørt om noen som bare har 1 av de tinga :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Hvilke fag tok du da? Hvilkem retning tok du?

Jeg angrer på at jeg ikke har lært meg mere språk. Ble bare muntlig fransk, fordi jeg valgte mer realfag.

jeg tok naturforvaltning. da hadde vi naturrelaterte fag istedenfor språk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tysk på ungdomsskolen :opplyser: Da jeg begynte på vgs hadde jeg gledet meg til å fortsette med det, men vi hadde så mye helsefag så vi hadde ikke tid til å ha valgfag. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bonjour.

Avez-vous vu une belle femme, avec un ass rebondir et beau chatte rasee? Dites-lui que la recherche k82 poursuivre ses. :sikle:

:hoho::skratte::rulle: Så drøyt....håper jeg skrev det så feil så ingen skjønner det :hoho:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonjour.

Avez-vous vu une belle femme, avec un ass rebondir et beau chatte rasee? Dites-lui que la recherche k82 poursuivre ses. :sikle:

:hoho::skratte::rulle: Så drøyt....håper jeg skrev det så feil så ingen skjønner det :hoho:

Google oversetter er tingen.. :fy_fy:

Den oversatte det slik:

Har du sett en vakker kvinne med en vakker rumpe spretter og fitte barbert? Fortell ham til å fortsette sin forskning K82

Sorry at jeg avslørte det så kjapt.. Fortell HAM til å fortsette sin forskning.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Je ne crois pas ce Kristian appris cela à l'école. Il est un garçon sale et petit. Je pardonne mon français. Je n'ai jamais pris des Français. Mais Babelfish est votre ami. Maintenant! Montrez-moi cet âne!

(Kom nå, språkfantaster, og fortell meg hvor mye feil jeg skriver!!! :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke tro hva Kristian lærte dette på skolen. Det er en skitten liten gutt. Jeg tilgir meg fransk. Jeg tok aldri fransk. Men Babelfish er din venn. Nå! Vis meg det ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google oversetter er tingen.. :fy_fy:

Den oversatte det slik:

Har du sett en vakker kvinne med en vakker rumpe spretter og fitte barbert? Fortell ham til å fortsette sin forskning K82

Sorry at jeg avslørte det så kjapt.. Fortell HAM til å fortsette sin forskning.. :ler:

Noe i nærheten av det jeg skrev ja :fnise: Men det var "fortell henne at k82 leter etter henne" på slutten :fnise:

Jeg suger jo i fransk så sikkert 100 feil :ler:

:skratte:

Je ne crois pas ce Kristian appris cela à l'école. Il est un garçon sale et petit. Je pardonne mon français. Je n'ai jamais pris des Français. Mais Babelfish est votre ami. Maintenant! Montrez-moi cet âne!

(Kom nå, språkfantaster, og fortell meg hvor mye feil jeg skriver!!! :ler:)

:skratte: jeg skjønner ingenting av det, men så Mia oversatte det :hoho:

Jeg kan ikke tro hva Kristian lærte dette på skolen. Det er en skitten liten gutt. Jeg tilgir meg fransk. Jeg tok aldri fransk. Men Babelfish er din venn. Nå! Vis meg det ass!

:skratte::helen: mia...

skitten liten gutt = k82...tjaaaa :lur:

Können wir nicht auch weiterhin in deutscher Sprache?

Om vi heller kan snakke tysk? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...