kristian82 Skrevet 10. august 2010 #401 Del Skrevet 10. august 2010 nei det ble ingen hekser Braaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. august 2010 #402 Del Skrevet 10. august 2010 Bra jobbet, Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 10. august 2010 Forfatter #403 Del Skrevet 10. august 2010 Bra jobbet, Faithy Takk, men det var et slit. K skulle på do hele tiden og han ville ride ranke(he he). H ville hele tiden i skuffen med undertøy og sokker. Og så den EVINDELIGE kaffen,da. Men ellers er de jo sjarmerende og kjekke karer. Og jeg tror de likte sjokoladeboka. Sovnet begge to mens de suttet på tommelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. august 2010 #404 Del Skrevet 11. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. august 2010 #405 Del Skrevet 12. august 2010 Takk, men det var et slit. K skulle på do hele tiden og han ville ride ranke(he he). H ville hele tiden i skuffen med undertøy og sokker. Og så den EVINDELIGE kaffen,da. Men ellers er de jo sjarmerende og kjekke karer. Og jeg tror de likte sjokoladeboka. Sovnet begge to mens de suttet på tommelen.. Likte sjokoladeboka ja. Du var kjempeflink til å fortelle også, sååå trygt og godt :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 12. august 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 12. august 2010 Likte sjokoladeboka ja. Du var kjempeflink til å fortelle også, sååå trygt og godt :strix: Takk for sist Vi lar det bli slik. Behøver ikke fortelle alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. august 2010 #407 Del Skrevet 13. august 2010 Takk for sist Vi lar det bli slik. Behøver ikke fortelle alt Takk for sist ja Neinei, det bør vi ikke fortelle nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. august 2010 #408 Del Skrevet 13. august 2010 Takk for sist Vi lar det bli slik. Behøver ikke fortelle alt Takk for sist ja Neinei, det bør vi ikke fortelle nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. august 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 13. august 2010 Takk for sist ja Neinei, det bør vi ikke fortelle nei Du er blitt så stille i det siste. Litt sliten? Forholde seg til for mange damer på en gang kan være å gape for høgt... he he. Vel nå vet jo jeg at du er supermann og hva du... Eller på ferie kanskje? Noen hemmeligheter skal man ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 13. august 2010 Forfatter #410 Del Skrevet 13. august 2010 Kriiistiiian hvor er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2010 #411 Del Skrevet 14. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. august 2010 #412 Del Skrevet 14. august 2010 Du har slitt han ut, Faithy Akkurat nå er han på et rekonvalesenshjem for gamle menn, etterpå blir det spaopphold Og så er han nok klar for deg igjen, skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 14. august 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 14. august 2010 Du har slitt han ut, Faithy Akkurat nå er han på et rekonvalesenshjem for gamle menn, etterpå blir det spaopphold Og så er han nok klar for deg igjen, skal du se Neida Al. jeg slet han ikke ut. Han tigget om mer hh... sjokolade. Jeg fulgte han hjem og han lovet å være snill gutt. Men hvor kan han være? Skal vi lete etter han eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. august 2010 #414 Del Skrevet 14. august 2010 Å, da var det noen andre som slet han ut! Luregutten! Vi må lete ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. august 2010 #415 Del Skrevet 14. august 2010 Synes han er mye borte for tiden jeg.. er vi SÅ slitsomme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. august 2010 #416 Del Skrevet 14. august 2010 Du er blitt så stille i det siste. Litt sliten? Forholde seg til for mange damer på en gang kan være å gape for høgt... he he. Vel nå vet jo jeg at du er supermann og hva du... :lur Eller på ferie kanskje? Noen hemmeligheter skal man ha. Har jeg ? Syns ikke jeg er mer stille jeg :gjeiper: ? Pøh, k82 er en ekte stalion, så det er ikke noe problem Ja, som du sier ekte supermann Nei, k82 er ikke på ferie Kriiistiiian hvor er du :kose Er her Hvor er du ? Du har slitt han ut, Faithy Akkurat nå er han på et rekonvalesenshjem for gamle menn, etterpå blir det spaopphold Og så er han nok klar for deg igjen, skal du se :lur Neida Al. jeg slet han ikke ut. Han tigget om mer hh... sjokolade. :ler Jeg fulgte han hjem og han lovet å være snill gutt. Men hvor kan han være? Skal vi lete etter han eller K82 " mer .......,please faithy mer .... " Bestandig snill gutt Å, da var det noen andre som slet han ut! Luregutten! Vi må lete ja :jepp K82 høres ut som den horebukken. Synes han er mye borte for tiden jeg.. er vi SÅ slitsomme? :ler Nei, jeg er ikke det :klø: er jeg ? Dere er seff ikke slitsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 14. august 2010 #417 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) H ville hele tiden i skuffen med undertøy og sokker. Og så den EVINDELIGE kaffen,da. EDIT: smileyrot... Endret 14. august 2010 av hogwash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 14. august 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 14. august 2010 Har tømt postkassen mens du var borte. (Skal ikke sladre til noen om at du fikk pakke fra h....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. august 2010 #419 Del Skrevet 15. august 2010 Ja du er mye borte, Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. august 2010 #420 Del Skrevet 15. august 2010 Har tømt postkassen mens du var borte. (Skal ikke sladre til noen om at du fikk pakke fra h....) nei, den pakken er hemmelig Ja du er mye borte, Kristian! Er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå