kristian82 Skrevet 1. august 2010 #341 Del Skrevet 1. august 2010 Takk for det. Jo takk bare bra. Har vært en litt lang og kjedelig helg. Dårlig vær og litt for mye tid til tankespinn. Men slik er det nå bare av og til. nå skulle jeg ha lagt meg for lenge siden. Skal opp kl 7 i morgen. Jobben kaller og det er egentlig godt. Klem. Tankespinn kan være kjipt! Bedre nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. august 2010 #342 Del Skrevet 2. august 2010 Takk for det. Jo takk bare bra. Har vært en litt lang og kjedelig helg. Dårlig vær og litt for mye tid til tankespinn. Men slik er det nå bare av og til. nå skulle jeg ha lagt meg for lenge siden. Skal opp kl 7 i morgen. Jobben kaller og det er egentlig godt. Klem. Håper du hadde det fint på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 2. august 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 2. august 2010 Håper du hadde det fint på jobb Elsker jobben min jeg. Selv om det er mye å gjøre har jeg aldri gruet meg til å ga på arbeid. Er visstnok veldig heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 2. august 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Edit: dobbelposting av en eller annen grunn. Endret 2. august 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. august 2010 #345 Del Skrevet 3. august 2010 Elsker jobben min jeg. Selv om det er mye å gjøre har jeg aldri gruet meg til å ga på arbeid. Er visstnok veldig heldig. Det er jo veldig bra da Håper alt er bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. august 2010 #346 Del Skrevet 3. august 2010 Ja, da er du heldig. Ikke alle som har det sånn! Trivsel på jobb og at man liker det man gjør er for meg alfa og omega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #347 Del Skrevet 3. august 2010 Ja det er veldig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2010 #348 Del Skrevet 3. august 2010 Elsker jobben min jeg. Selv om det er mye å gjøre har jeg aldri gruet meg til å ga på arbeid. Er visstnok veldig heldig. Det er du da Jeg har gruet meg masse på sånne områder, å det ødelegger jo absolutt alt. Så særs viktig at det man gjør fra man-fre er okay i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. august 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 3. august 2010 Det er du da Jeg har gruet meg masse på sånne områder, å det ødelegger jo absolutt alt. Så særs viktig at det man gjør fra man-fre er okay i alle fall. Hørtes ikke trivelig ut. Hva er det du har hatt ugreie erfaringer med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2010 #350 Del Skrevet 3. august 2010 Hørtes ikke trivelig ut. Hva er det du har hatt ugreie erfaringer med da? Huff, det er så mye, så jeg vil egentlig ikke tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #351 Del Skrevet 3. august 2010 Huff.. å trives på jobben er kjempeviktig! Ellers kan man umulig ha det særlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2010 #352 Del Skrevet 3. august 2010 Huff.. å trives på jobben er kjempeviktig! Ellers kan man umulig ha det særlig bra! Jeg vet. Nei, det blir umulig sånn ellers også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #353 Del Skrevet 3. august 2010 Du trives der du er nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. august 2010 Forfatter #354 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg vet. Nei, det blir umulig sånn ellers også. Jeg har bursdag snart. Vet du hva jeg ønsker meg i bursdagsgave fra deg? begynner på i og slutter på ..ner. He he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2010 #355 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Du trives der du er nå eller? Nei,skulle vel skrevet gruer istedetfor gruet. Jeg har bursdag snart. Vet du hva jeg ønsker meg i bursdagsgave fra deg? begynner på i og slutter på ..ner. He he. Bursdag er stas Hmmm...mulig det er seeeent for k82 sin hjerne..men :klø: Begynner på i ? i***ner :klø: Jeg forstår ikke hva du mener Si det da ? Endret 4. august 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2010 #356 Del Skrevet 4. august 2010 Uff, da kan du ikke ha det godt K! Når har du bursdag Faithy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. august 2010 #357 Del Skrevet 4. august 2010 ...i-spin-ner...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. august 2010 #358 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg har bursdag snart. Vet du hva jeg ønsker meg i bursdagsgave fra deg? begynner på i og slutter på ..ner. He he. I-skremmaskin-ner?? I-ppelsi-ner?? Ååå, det skulle begynt på A Jeg får det ikke til!! Nei,skulle vel skrevet gruer istedetfor gruet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2010 #359 Del Skrevet 4. august 2010 Indianer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. august 2010 #360 Del Skrevet 4. august 2010 Indianer! Beste forslaget hittil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå