mia83 Skrevet 2. juni 2010 #221 Del Skrevet 2. juni 2010 Har du vært ved den borgen/katedralen der litt av Harry Potter spilles inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 2. juni 2010 Har du vært ved den borgen/katedralen der litt av Harry Potter spilles inn? Nå er ikke jeg sikker på hvilken borg dette var. Ikke sett filmene. Men jeg var ved borgen Tower, men vet ikke om det var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #223 Del Skrevet 2. juni 2010 Den ligger visst litt utenfor London den da.. Jeg har lyst til å dra til Stonehenge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. juni 2010 #224 Del Skrevet 2. juni 2010 Nå er ikke jeg sikker på hvilken borg dette var. Ikke sett filmene. Men jeg var ved borgen Tower, men vet ikke om det var den Jeg vil dit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #225 Del Skrevet 2. juni 2010 Liker du Harry Potter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg vil dit... Okey. Neste gang drar du og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #227 Del Skrevet 2. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Bli med du og Mia. Så prøver vi finne den borgen og så kan du (og Hog) fortelle og demonstrere for meg. Ville ikke det vært morro? Endret 2. juni 2010 av Faithy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. juni 2010 #229 Del Skrevet 2. juni 2010 Kanskje det? Men nå er jeg trøtt.. Må vel snart ta kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 2. juni 2010 Ganske ny på dette forumet og ble overrasket i kveld: Melding til meg fra en "utenlandsk dame" som ga sin e-mail adresse og ba meg sende min slik at hun kunne sende bilde av seg. Var jo blitt SÅ inter. i meg. Noen som har opplevd noe lignende? Hun hadde registrert seg idag, ingen andre innlegg. Ble faktisk litt skremt,jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. juni 2010 #231 Del Skrevet 2. juni 2010 Du kan jo bare ignorere henne hvis du ikke ønsker å høre noe mer? Hvis det mot formodning skulle komme meldinger fra ny bruker ville jeg nok kontaktet en administrator tror jeg. Du får ta det som et kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. juni 2010 #232 Del Skrevet 3. juni 2010 Er visst flere i samme situasjon gitt: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=493446&pid=8129293&st=0&#entry8129293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. juni 2010 #233 Del Skrevet 3. juni 2010 Ganske ny på dette forumet og ble overrasket i kveld: Melding til meg fra en "utenlandsk dame" som ga sin e-mail adresse og ba meg sende min slik at hun kunne sende bilde av seg. Var jo blitt SÅ inter. i meg. Noen som har opplevd noe lignende? Hun hadde registrert seg idag, ingen andre innlegg. Ble faktisk litt skremt,jeg :rødme: sikkert noen idioter med spam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #234 Del Skrevet 3. juni 2010 sikkert noen idioter med spam Har fått 4 slike meldinger nå. Meldt til admin. Ikke noe koselig i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #235 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg fikk også noe sånt, meldte fra til en av Administratorene, så vips var hun fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg fikk også noe sånt, meldte fra til en av Administratorene, så vips var hun fjernet. Fått 7 tilsammen. forskjellige Nick, men samme email-adresse. Ser det er mange som har opplevd det samme. Jeg syntes faktisk det var virkelig ekkelt til å begynne med. Må være et eller annet eskortebyrå som er desperat. Har meldt fra, så håper det stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #237 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja det er jo veldig lett å lage seg en profil her. Det er viktig å melde fra til admin med en gang så de får slettet brukeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. juni 2010 #238 Del Skrevet 6. juni 2010 Har fått 4 slike meldinger nå. Meldt til admin. Ikke noe koselig i hvertfall Huff, det er ikke kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. juni 2010 #239 Del Skrevet 6. juni 2010 Her var det stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. juni 2010 #240 Del Skrevet 8. juni 2010 Her var det stille Ja. etter den smilyløsebrukeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå