Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Hei. som emnetitteln sier. "hvorfor vises enkelte vegg meldoinger bare for noen?" F.eks Jeg og person 1 og 2 er venner. Person 1 og 2 er også venn med hverandre. Men hvis person 1 og 2 ikke er venner medhverandre. så kan ikke person 1 se at jeg har skrevet på veggen til person 2 på min vegg. og hvis jeg skriver på person 2 sin vegg, så kan ikke person 1 se at jeg har skrvet på person 2 sin vegg. Hvordan kan jeg fikse at de kan se at jeg har skrevet på en av demmes vegg uten at de må være venn med hverandre?
Gjest Problematique Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Fordi det har med 1 og 2 sine egne privacy-settings å gjøre, og er ikke noe du kan gjøre noe med.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Ok.. sånn på tampen. Hva vil "Publisere til stream" si?
Gjest Problematique Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Da kommer det opp i live-feeden på forsida, der hvor alle oppdateringer skjer.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Ok.. siste spørsmål Hvorfor vil ikke alle bli vist på nyhetsoppdateringen når jeg velger flere antall enn de vennene jeg har? På "Innstillinger for nyhetsoppdatering" -> "Antall venner" så kan man skrive hvor mange antall venner det skal vises på veggen. og da skriver jeg f.eks 1200 , men selvom jeg skriver 1200 så blir ikke alle tatt med bare f.eks 700/1200. jeg må skrive opp de personene som ikke har fått "blått bakgrunn" på "vis mer" for at de skal komme på veggen . Jeg ser innlegget demmes hvis jeg går på profilen, men ikke veggen, nettopp fordi jeg ikke har markert de.
Gjest Problematique Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Akkurat det vet jeg ikke. Jeg har ikke så mange venner på FB.
Jade Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Hei. som emnetitteln sier. "hvorfor vises enkelte vegg meldoinger bare for noen?" F.eks Jeg og person 1 og 2 er venner. Person 1 og 2 er også venn med hverandre. Men hvis person 1 og 2 ikke er venner medhverandre. så kan ikke person 1 se at jeg har skrevet på veggen til person 2 på min vegg. og hvis jeg skriver på person 2 sin vegg, så kan ikke person 1 se at jeg har skrvet på person 2 sin vegg. Hvordan kan jeg fikse at de kan se at jeg har skrevet på en av demmes vegg uten at de må være venn med hverandre? Er det på newsfeeden/nyhetsoppdateringer det ikke vises? Eller når du går inn på person 1 (eller 2) sin profil. For inne på profilen så skal jo det vises for alle, med mindre de har spesielle begrensninger for dere. På newsfeeden får du kun opp når noen skriver på veggene til hverandre, hvis du har tilgang til begges profiler. Uavhengig om dere er venner eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå