Gå til innhold

"trygg på seg selv"

Gjest Taxidriver

Anbefalte innlegg

Gjest Taxidriver

uten unntak skriver jentene på sukker.no at den de vil treffe må være "trygg på seg selv".

Er en oppegående fyr, men vet ikke om jeg er så trygg på seg selv, muligens noen issues, gjør det meg diskvalifisert?

Ellers ser jentene på sukker til å være "skåret over samme lest"

De liker å ta trene, lange frokoster med aviser,masse sterk kaffe, tennis, fjellklatring, squash, rødvin,filmkveld med vennene, joggebukse, like gjerne New York som å sløve i Sofienbergparken med en sushi, medlemskap på elexia.., bortoverski...

mange sunne interesser, det er ikke det, men det blir bare så inni Tårn Frid gladkristent..sorry no offend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trolletrine
uten unntak skriver jentene på sukker.no at den de vil treffe må være "trygg på seg selv".

Er en oppegående fyr, men vet ikke om jeg er så trygg på seg selv, muligens noen issues, gjør det meg diskvalifisert?

De liker å ta trene, lange frokoster med aviser,masse sterk kaffe, tennis, fjellklatring, squash, rødvin,filmkveld med vennene, joggebukse, like gjerne New York som å sløve i Sofienbergparken med en sushi, medlemskap på elexia.., bortoverski...

mange sunne interesser, det er ikke det, men det blir bare så inni Tårn Frid gladkristent..sorry no offend

Hehe...jeg også søkte etter en mann som var "trygg på seg selv" da jeg hadde profil på Sukker :ler: Men kjenner meg absolutt ikke igjen i den øvrige beskrivelsen din. Men jeg begynner å skjønne at min profil må ha hatt et visst nerdepreg :ler:

"Trygg på seg selv" kan i min verden erstattes av "en stødig kar", som jeg forøvrig ikke fant :fnise:

Klart du kan ha issues - hvem har ikke det i mer eller mindre grad? Men for meg handler det å være trygg på seg selv om personlig integritet, å stå for det man gjør og sier, å være så trygg på seg selv at man kan innrømme å være usikker.Som en annen her svarte - hva slags aldersgruppe søkte du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_rødvinspiken_*

har du vært inne på profilen min, hehe? Foruten fjellklatring og sushi stemmer det godt på meg ..på overflaten. Under overflaten kan jeg derimot garantere at jeg er villere enn Marit Larsen, så ikke fortvil! Jeg har lite til felles med gladkristne akkurat som deg, men signaliserer at jeg er en dame som ikke ønsker å treffe en trygdet frp sympatisør som har tv, øl og røyk som hobby.. Issues har vi alle. Jeg er i midten av 30-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det LURER jeg på også! Hva legger jenter i "trygg på seg selv" ??? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er en selvsikker person. En person som er stolt av den han er og vet hvor han vil i livet.

Må ikke forveksles med kjepphøy. En person som er "trygg på seg selv" er ikke en person som skryter uhemmet av seg selv, etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det er en selvsikker person. En person som er stolt av den han er og vet hvor han vil i livet.

Må ikke forveksles med kjepphøy. En person som er "trygg på seg selv" er ikke en person som skryter uhemmet av seg selv, etter mitt syn.

Kan man bli nervøs/stressa/ukomfortabel og fortastt være trygg på seg selv da? :popcorn:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være at fyren ikke har utrolig dårlig selvtillitt, eller søker bekreftelse på seg selv via damer. Føler seg trygg i seg selv, vet hvem han er. Vet at han er bra (nok).

til trådstarter: Issues har alle, men de bør ikke overstige ett visst nivå (=store psykiske problemer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bli nervøs/stressa/ukomfortabel og fortastt være trygg på seg selv da? :popcorn:

Ja, det kan man vel. Det er naturlig å bli nervøs/stresset/ukomfortabel i enklete nye situasjoner situasjoner.

Hvis man derimot er konstant nervøs/stresset/ukomfortabel i enhver situasjon så vil jeg ikke si at man er trygg på seg selv.

Hva om jeg stiller samme spørsmål tilbake: Hva legger menn i at en kvinne er "trygg på seg selv?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være at fyren ikke har utrolig dårlig selvtillitt, eller søker bekreftelse på seg selv via damer. Føler seg trygg i seg selv, vet hvem han er. Vet at han er bra (nok).

til trådstarter: Issues har alle, men de bør ikke overstige ett visst nivå (=store psykiske problemer)

skjønner. :jepp:

Ja, det kan man vel. Det er naturlig å bli nervøs/stresset/ukomfortabel i enklete nye situasjoner situasjoner.

Hvis man derimot er konstant nervøs/stresset/ukomfortabel i enhver situasjon så vil jeg ikke si at man er trygg på seg selv.

Hva om jeg stiller samme spørsmål tilbake: Hva legger menn i at en kvinne er "trygg på seg selv?"

Oki. :jepp:

Da tenker jeg på en jente som har sine meninger/tanker/ønsker, og ikke bryr seg så mye om "hva alle andre ønsker/mener", men er fornøyd så lenge hennes mål osv. oppnås og gjør det hun selv mener er riktig. Men kan godt være nervøs/stressa osv. for det, så med det begrepet tenker jeg mer på åssen personen ER, ikke hvordan personen fixer ulike situasjoner, som jobbintervju, date, møte svigeforeldre osv. Altså fortsatt rom for at hun kan bli dritnervøs i sånne settinger, og være en person som jeg syns er trygg på seg selv.

Jeg legger tenker mer "en person som har ro og fred med seg selv som person" i det begrepet da, enn at man er en utadvendt og sosial type lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner. :jepp:

Oki. :jepp:

Da tenker jeg på en jente som har sine meninger/tanker/ønsker, og ikke bryr seg så mye om "hva alle andre ønsker/mener", men er fornøyd så lenge hennes mål osv. oppnås og gjør det hun selv mener er riktig. Men kan godt være nervøs/stressa osv. for det, så med det begrepet tenker jeg mer på åssen personen ER, ikke hvordan personen fixer ulike situasjoner, som jobbintervju, date, møte svigeforeldre osv. Altså fortsatt rom for at hun kan bli dritnervøs i sånne settinger, og være en person som jeg syns er trygg på seg selv.

Jeg legger tenker mer "en person som har ro og fred med seg selv som person" i det begrepet da, enn at man er en utadvendt og sosial type lissom.

Akkurat det mener jeg også, det var bare ikke så lett å forklare. :ler:

Man kan godt være utadvent og sosial uten å være trygg på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det mener jeg også, det var bare ikke så lett å forklare. :ler:

Man kan godt være utadvent og sosial uten å være trygg på seg selv.

Cool :5:

Ja, jeg slet MAX med å prøve å få forklart det selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool :5:

Ja, jeg slet MAX med å prøve å få forklart det selv. :fnise:

Det var ikke lett. :ler:

Dessverre er det mange som blander selvsikkerhet med å være kjepphøy. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...