Gjest ts Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har siden jeg var 13 (er 15nå) har hatt sånne sånne streker under øyne, folk sier det kommer av lite søvn. Men selvom jeg sover i 9 timer hver dag så er de forsatt. Ingen ting hjelper for å få de bort!!! HJELP
Vera Vinge Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Jeg har også litt streker under øynene, og har hatt det siden jeg var barn. Jeg har ikke poser under øynene, bare en sånn svak strek under hvert øye. På meg har det ingenting med søvnmangel å gjøre, tror jeg. Ser at moren min også har det, og alltid har hatt det. Vet ikke om det er så mye å gjøre med, men jeg har egentlig funnet ut at det er mest sjarmerende når jeg ser andre med samme "problem". Kan gi litt karakter til ansiktet på en måte. Nå er jeg ikke veldig plaget da, så det kan ha noe å si for at jeg ikke er så opphengt i det, men jeg syns hvertfall ikke det forringer et pent ansikt. Nå ga jeg ikke noe særlig godt svar på hva som kan gjøres med det, men det er mulig litt concealer under øynene kan gjøre strekende mindre synlige. Jeg bruker litt concealer i pudderform fra Bare Escentuals under øynene, og det jevner kanskje ut litt. Endret 29. januar 2010 av Vera Vinge
~white lady~ Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Hehe, begynte å lure litt når jeg leste; "steker under øynene." Streker under øynene kan jo være så mangt, mener du der det er litt blålig? Ellers så har sønnen min sånne streker rundt øynene, utrolig sjarmerende
gohege Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 jeg har noen svære blå ringer under øyene, men dekker de til med lipuid mineral concealer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå