Grace Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Vi skal på ferie til Florida og jeg lurer på om jeg kanskje skal satse på å kjøpe en "sovevogn"/trille som kan legges ned i ryggen der borte isteden for å dra det med hjemmefra. Har en quinny zapp vi skal ha med men tror vi må ha en vogn med sovemuligheter ved siden av. Noen som har tips? Bare flytt om jeg har postet feil.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Graco er jo stor der borte da. Kjøpte min der borte til en slikk og ingenting og brukte den til 3 barn. K-mart har mye billig. Sjekk www.kmart.com
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Det går kjempegreit. Vi gjorde det selv. Bestilte på en nettside, fikk levert på hotellet og hadde da vogna når vi kom frem. Vi handlet på Albeebaby.com, en Peg Perego til halv pris av hjemme. De har mange andre merker og. Betiller dere i forkant, så slipper dere jo å bruke tid og lete der nede.
Grace Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2010 Takk for svar Da kjøper vi nok der borte.
Caramba Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Triller er så billige der borte, det hadde jeg også gjort:-) God ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå