Gå til innhold

Han hylskriker når han våkner om natta og får ikke sove igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 11 mnd. Han har stort sett sovet greit om natta. Nå de siste dagene har han hylskreket når han våkner og får ikke sove igjen. Han virker dødstrøtt, men finner ikke roen, og sovner kanskje etter 1-2 timer med skrik av ren utmattelse.

Jeg er så fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi var akkurat hos legen og hun sjekket ørene og div, men alt var bra.

Han er veldig forkjølet nå og han driver å får tenner. Jeg synes det virker som om han har vondt, men jeg vet jo ikke hva og hvor.

Noen som har noe erfaringer med noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Smaragd
Skrevet
Jeg har en gutt på 11 mnd. Han har stort sett sovet greit om natta. Nå de siste dagene har han hylskreket når han våkner og får ikke sove igjen. Han virker dødstrøtt, men finner ikke roen, og sovner kanskje etter 1-2 timer med skrik av ren utmattelse.

Jeg er så fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi var akkurat hos legen og hun sjekket ørene og div, men alt var bra.

Han er veldig forkjølet nå og han driver å får tenner. Jeg synes det virker som om han har vondt, men jeg vet jo ikke hva og hvor.

Noen som har noe erfaringer med noe lignende?

Kan det vere at han er borti litt nattskrekk?

Og at han tilslutt våkner av det, og er så oppspilt i kroppen at han ikke klarer å slappe av igjen etterpå?

Tanteunen min hadde natskrekk i mange år. Hylte av full hals, og satt i sengen med vidåpne øner når en kom in til ham. Men han var ikke våken.... Nesten umulig å trøste ham, måte bare holde ham til han enten våknet, eller til han roet seg og sov videre...

Grådig ekkelt egentlig... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...