camie Skrevet 2. september 2003 #1 Del Skrevet 2. september 2003 Er det noen som vet hvem som fører Demetrios kjoler i Norge? vet at Christiane gjør det, men det må da finnes fler, eller??..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miracle Skrevet 3. september 2003 #2 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har også problemer med dette å jeg har funnet min drømmekjole som er demetrios . Men du kan prøve www.lisenett.no eller www.evitabrud.no Tror også det er en brudesalong i Stavanger som selger Demetrios kjoler , Også kan det være lurt å kikke på ebay. He Miracl3 orker ikke logge inn :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest ( Maria heter jeg!) Skrevet 3. september 2003 #3 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har hørt at Evitabrud ikke anbefales, og lisenett tar evigheter å levere kjolene, så jeg anbefaler www.snart-gift.no - de leverer kjempekjapt, pluss at de har kjempeservice! Nå har jeg smugtittet her inne veldig lenge, så jeg prøver å logge meg på etter lunsj som medlem; gleder meg til å hilse på dere andre 2004-bruder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 I tronheim er har EvaBrud en del kjoler fra Demetrios. Ligger på Heimdal. www.evabrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #5 Del Skrevet 3. september 2003 I følge Demetrios sine hjemmesider skal man ikke kjøpe de over nettet da de har blitt kopiert på en del kjoler i det siste. Det er mange som har bestillt direkte fra nettet og det har vært dårlige kopier når de har kommet frem. Og Demetrios står ikke ansvarlige for dette. Dette gjelder blandt annet E-bay. Det står mere om dette på hjemmesidene til Demetrios. Når det gjelder forhandlere så er det Miranda i Stavanger og Christiane i Oslo som er de to store som har best utvalg. S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 3. september 2003 #6 Del Skrevet 3. september 2003 Synes å huske at Romantica i Harstad sa hun hadde dementrios.. Lurer på om ikke Queen brudesalong på lillestrøm også har.... Men Camie, er ikke sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå