Gjest Christian Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Traff ei dame på et kurs, og omtrent hver gang vi møtes tar jeg henne i å stirre på midtpartiet mitt når ingen andre er rundt oss. Kan vare i to-tre sekunder, som er ganske mye i forhold til at hun ser at jeg ser. Er dette bare noe som er ubevisst, eller kan det ligge noe mer bak? Ja jeg er veldig betatt av henne.
I Grosny Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Traff ei dame på et kurs, og omtrent hver gang vi møtes tar jeg henne i å stirre på midtpartiet mitt når ingen andre er rundt oss. Kan vare i to-tre sekunder, som er ganske mye i forhold til at hun ser at jeg ser. Er dette bare noe som er ubevisst, eller kan det ligge noe mer bak? Ja jeg er veldig betatt av henne. Du spurte ikke meg, for jeg er ikke jente, men jeg kan ikke la være å kommentere. Hun synes rett og slett at du er imponerende edel!
Gjest brutal_mann Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Enten er du feit, hadde flekkete klær eller åpen gylf. Alt etter hva "midtpartiet" skal uttrykke.
Titti72 Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Eller så er kurset kjedelig, og hun sitter i "transe" og der havnet blikket. Jeg tok meg i å ha stirret på skrittet til en kollega i laaang tid på kurs på mandag. Sikkert over 5 minutter. Jeg så ikke på han, jeg var som i transe, men mulig han tror jeg er hypp på han.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Fordypning i egne tanker, åpen glidelås, stå (hos deg ), flekker, kåthet/fantasier og helt jævlige bukser er jo noen muligheter.
Gjest fisk Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Eller så er kurset kjedelig, og hun sitter i "transe" og der havnet blikket. Jeg tok meg i å ha stirret på skrittet til en kollega i laaang tid på kurs på mandag. Sikkert over 5 minutter. Jeg så ikke på han, jeg var som i transe, men mulig han tror jeg er hypp på han. Jeg lar ikke blikket hvile på noe jeg ikke liker.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #7 Skrevet 30. januar 2010 Jeg lar ikke blikket hvile på noe jeg ikke liker. Det kan jeg jgøre, rett og slett fordi jeg da ikke faktisk ser, jeg er helt i mine egne tanker og da kan lett øynene falle hvor som helst. Har et par venninner som tror jeg stirrer på puppene deres av og til(er jente selv) men det er bare fordi jeg lar blikket falle litt ned når jeg tenker. Da ser jeg ikke forran mer liksom, men øynene stirrer den veien likevel.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #8 Skrevet 30. januar 2010 Hun liker det hun ser og forestiller seg deg uten bukser på. Inviter henne på en kopp kaffe neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå